تاب پرنده «ناژوان» گواهی استاندارد و بیمه دارد/ادامه بازرسی‌های فنی

مدیر ساماندهی پارک جنگلی ناژوان گفت: دستگاه تاب پرنده شهربازی ناژوان دارای گواهی استاندارد و بیمه بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، مهدی قائلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع حادثه بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۸ تیرماه در شهربازی ناژوان، خوشبختانه وضعیت عمومی مصدومین مساعد گزارش شده و با توجه به حضور به موقع نیروهای امدادی و انتقال مصدومان به مراکز درمانی تاکنون چهار نفر از آنان ترخیص شدند و روند بررسی وضعیت جسمی سایر آسیب دیدگان ادامه دارد.

وی با ابراز تأسف از حادثه پیش آمده و آرزوی سلامتی برای حادثه دیدگان، درخصوص اقدامات صورت گرفته برای پیگیری این موضوع، گفت: در ابتدای روز ۱۹ تیرماه طی جلسه‌ای با حضور دادستان و مدیر بحران استانداری اصفهان کلیه جوانب موضوع بررسی شد.

مدیر ساماندهی پارک جنگلی ناژوان ادامه داد: به منظور اطمینان از صحت عملکرد دستگاه‌ها و شهربازی ناژوان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مدیر کل استاندارد استان و رئیس کلانتری ۲۸ و سایر حاضران و بهره بردار امروز به بازدید میدانی از محوطه پرداختند.

وی با بیان اینکه در این بازدید مقرر شد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نسبت به تهیه گزارش تکمیلی از این حادثه اقدام کند، اظهار کرد: همچنین مقرر شد نسبت به تهیه گزارش فنی توسط اداره کل استاندارد اقدام و تصمیمات بعدی اتخاذ شود.

قائلی با تأکید بر اینکه دستگاه تاب پرنده شهربازی ناژوان دارای گواهی استاندارد و بیمه بوده است، تصریح کرد: بهره بردار این دستگاه درخصوص اخذ استاندارد نصب دستگاه در تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ با اعتبار یک ساله اقدام کرده بود و همزمان با آن، در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ بازرسی سالیانه کلیه ادوات بازی شهربازی ناژوان مجدداْ انجام شد و تأیید لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: دستگاه مذکور دارای دو مجوز استاندارد از دو شرکت معتبر صدور گواهی استاندارد بوده و بازرسی ادواری آن نیز طی حدود ۲۰ روز گذشته انجام و روند عملکرد آن تأیید شده است. بنابراین دستگاه دارای مجوز بهره برداری و تأیید سلامت استفاده کاربران بوده و بهره بردار نیز نسبت به مراقبت و نگهداری دوره‌ای از دستگاه به صورت مداوم اقدام کرده است.

قائلی با اعلام اینکه روند تکمیل اطلاعات، گزارش‌ها و بازرسی‌های فنی از ادوات شهربازی ناژوان همچنان ادامه دارد، گفت: نتیجه بررسی‌ها و تصمیمات اتخاذ شده به زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1787849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =