اتمام طرح اتصال خط انتقال جهت تقویت فشارآب ملاشیه/توزیع ۲۰ هزار بطری آب معدنی در منطقه

سرپرست فرمانداری اهواز از اتمام طرح اتصال خط انتقال جهت تقویت فشارآب ملاشیه و توزیع ۲۰ هزار بطری آب معدنی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد موالی زاده روز شنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از افت فشار آب ملاشیه در روزهای اخیر، این تعداد آب معدنی توسط بسیجیان و نیروهای سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)غرب اهواز و با همکاری فرمانداری اهواز، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت آب و فاضلاب، توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شرکت نورد لوله و شهرداری توزیع شد.
وی اضافه کرد: از روز نخست که شبکه آب ملاشیه دچار افت فشار شد، با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی آبرسانی به صورت سیار به منازل منطقه انجام شد.
سرپرست فرمانداری اهواز در ادامه گفت:طرح اتصال خط انتقال ۵۰۰ میلی متری از ضلع شرقی ملاشیه جهت تقویت فشارآب این منطقه نیز به صورت شبانه روزی و بسیج امکانات اجرا و شرایط پایدار شد.
تا رفع کامل مشکل در کنار مردم ملاشیه هستیم
سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اقدامات ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل آب منطقه ملاشیه گفت: از روز نخست که شبکه آب این منطقه دچار مشکل افت فشار شد، امکانات برای رفع مشکل بسیج شدند و تا رفع کامل افت فشار آب، در کنار مردم منطقه ملاشیه هستیم.
موالی زاده افزود: طرح های دیگری نیز برای تقویت فشار آب ملاشیه به صورت اساسی در دستور کار قرار دارد تا دیگر شاهد چنین مشکلی نباشیم.
وی در پایان گفت: منطقه ملاشیه علاوه بر مشکل افت فشار آب، مشکلات دیگری نیز دارد که پس از هماهنگی و برنامه ریزی با ادارات و دستگاه هایی ذیربط، با در نظر گرفتن اولویت رفع می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1787280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =