علم‌الهدی: جریان کشف حجاب، جنگ با پیامبر (ص) و دشمنی با حضرت است

ایسنا نوشت:علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: غدیر برای ما مشخص کرد مدیریت جریان وحی در جامعه زیستی، اجتماعی و سیاسی برعهده چه کسی است که به‌جز امام معصوم اگر باشد، تجاوز به حق عزیزان پیامبر (ص) است. بر همین اساس، اینکه قرار باشد در جامعه ما غیر، ولی فقیه حکومت کند و غیر منصوبِ امام معصوم زمامدار امور جامعه باشد، مصداق غصب حق ولایت اهل بیت (ع) خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: غدیر برای ما مشخص کرد مدیریت جریان وحی در جامعه زیستی، اجتماعی و سیاسی برعهده چه کسی است که به‌جز امام معصوم اگر باشد، تجاوز به حق عزیزان پیامبر (ص) است. بر همین اساس، اینکه قرار باشد در جامعه ما غیر، ولی فقیه حکومت کند و غیر منصوبِ امام معصوم زمامدار امور جامعه باشد، مصداق غصب حق ولایت اهل بیت (ع) خواهد بود.

سیداحمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: در روز غدیر، غیر از این هیچ سخنی نباید گفت. بر همین اساس، در خطبه دوم نیز به بررسی و تحلیل ابعاد اجتماعی مسئله غدیر می‌پردازیم.

امام‌جمعه مشهد گفت: غدیر برای ما مشخص کرد مدیریت جریان وحی در جامعه زیستی، اجتماعی و سیاسی برعهده چه کسی است که به‌جز امام معصوم اگر باشد، تجاوز به حق عزیزان پیامبر (ص) است. بر همین اساس، اینکه قرار باشد در جامعه ما غیر، ولی فقیه حکومت کند و غیر منصوبِ امام معصوم زمامدار امور جامعه باشد، مصداق غصب حق ولایت اهل بیت (ع) خواهد بود.

علم‌الهدی بیان کرد: شما مردم شهید دادید. عزیزان شما به شهادت رسیدند و صدها هزار جوان شما به خاک و خون تپیدند تا مدیریت جریان وحی در عصر حاضر به ید قدرت حجت بالغه الهی، امام زمان (عج) و، ولی فقیه منصوب از طرف او باشد و احکام دین در این کشور اقامه شود. بر این اساس، در عصر حاضر، هر جریان سیاسی که بخواهد به قدرت برسد درحالی‌که با رهبری زاویه دارد، غاصب ولایت خواهد بود. این مسئله برای ملت غدیر غیرقابل‌تحمل است، زیرا این مردم مسیر غدیر را دنبال می‌کنند تا مقاومتشان زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) به‌عنوان میراث دار غدیر باشد.

وی افزود: عزیزان من، ما نباید در مسئله غدیر کوتاه بیاییم، چون این جریان، برکات اجتماعی و فرهنگی فراوانی برای ما دارد؛ تا جایی که می‌توان گفت نظام ما مولود غدیر است و شهدای ما در دفاع مقدس و دفاع از حرم، شهید غدیر محسوب می‌شوند. بر همین اساس است که می‌گوییم احیای ارزش‌های دین در عصر حاضر، کمک به اجرای بُعد اول رسالت نبی مکرم اسلام (ص) است و اینجاست که کیفیت اجرای احکام دین در جامعه اهمیت پیدا می‌کند.

امام‌جمعه مشهد خاطرنشان کرد: برادران و خواهران بدانند که جریان کشف حجاب، جنگ با پیامبر (ص) و دشمنی با حضرت است که دشمن در جبهه اسلام‎زدایی به این مسئله متوسل شده و عده‌ای ناآگاه را وارد میدان کرده تا مجری نقشه او باشند. بر همین اساس، اگر امروز در عرصه حجاب، کسی به میدان بیاید و کار فرهنگی کند، در حقیقت کمک به پیامبر (ص) کرده است.

وی ادامه داد: از همه شما عزیزان و به‌خصوص شما خواهران بزرگوار دعوت می‌کنم تا در ساعت ۱۶:۳۰ از میدان بسیج در خیابان امام رضا (ع) تا ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد در این آیین مهم حضور پیدا کنید و با شرکت در تجمع اصلی، یاد حماسه شهدای گوهرشاد را گرامی بدارید. در این مراسم اجتماعی بزرگ، شما خواهران نمازگزار مسئولیت مضاعف دارید تا نه‌تن‌ها شرکت کنید بلکه حتی دیگران را دعوت کنید تا در این عرصه مجاهدت در خط تثبیت حجاب حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =