ایجاد  دهکده تجاری در شهرکرد ضروری است

رئیس اتاق بازرگانی استان چهارمحال وبختیاری گفت:ایجاد دهکده تجاری در شهرکرد یک ضرورت محسوب می‌شودکه پس از تامین اعتبار کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دومین جلسه کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با حضور اعضا برگزار شد.

شهرام زارع، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در این جلسه با بیان اینکه حوزه کشاورزی و محیط‌زیست بسیار گسترده است، اظهار کرد: توسعه پایدار با حفظ محیط‌زیست رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: در تلاشیم تا مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی را در کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به صورت کارشناسی بررسی کنیم و زارع تاکید کرد: از این پس جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به ریاست استاندار خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایجاد یک دهکده تجاری در شهرکرد یک ضرورت محسوب می‌شود، پس از تامین اعتبار کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد.

در ادامه شریفی، رئیس کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوزه کاری این کمیسیون گسترده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این کمیسیون بخشی از مشکلات در این حوزه را حل کنیم.

وی افزود: کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی برای شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی خوراک تهیه می‌کند، مشکلات بخش کشاورزی، محیط‌زیست، منابع طبیعی و آب در این کمیسیون مطرح می‌شود و پس از چکش کاری، خروجی آن به دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارسال می‌شود.

شریفی تاکید کرد: برای اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی بتوانند با اطلاع کامل در جلسات کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری شرکت کنند، یک هفته قبل از برگزاری جلسه، موضوع با جزییات به دستگاه ارجاع می‌شود تا مدیر با آگاهی در جلسه شرکت کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =