مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر از برگزاری کارگاه آموزشی آموزش مربی برای درمان جامع و مؤثر سوء مصرف مواد در نوجوانان» خبر داد.

به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دكتر محمدباقر صابري‌زفرقندي گفت: در راستاي همكاري هاي مشترك ستاد مبارزه با موادمخدر با دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) ، يك دوره كارگاه آموزشي با عنوان آموزش مربي براي درمان جامع و مؤثر سوء مصرف مواد در نوجوانان از 24 لغايت 28 مهر جاري با هدف تربيت مربي براي آموزش درمان‌هاي جامع و مبتني بر شواهد سوء مصرف مواد در نوجوانان و با شركت روانپزشكان و روانشناسان فعال در حوزه درمان اعتياد برگزار مي‌شود.
وي در ادامه، افزايش ظرفيت مراكز ارايه خدمات كاهش تقاضاي مواد و افزايش دانش، مهارت و اعتماد درمانگران در خصوص درمان سوء مصرف مواد در نوجوانان را از ديگر اهداف اين كارگاه برشمرد.
مديركل درمان و حمايت‌هاي اجتماعي ستاد افزود: در اين كارگاه، مباني نظري سوء مصرف مواد در نوجوانان، روش‌هاي درماني موجود، اختلالات روانپزشكي همراه و اصول درمان سرپايي مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.
صابري گفت: همچنين اجراي عملي مدل «آشنايي اوليه» كه مدل جامع درمان سوء مصرف مواد همراه با اختلالات روانپزشكي در نوجوانان است هم بخش قابل توجهي از مباحث كارگاه را تشكيل خواهد داد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    لطفا یک مربی در مدارس بگذارید تا طرز نه گفتن و یا به عبارتی حق نه گفتن را به فرزندان ما در مدارس بیاموزد. افعال منفی گاهی کار کرد مثبت دارند. نمی کشم. نمی خورم. نمی آیم و...