۰ نفر
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
خرید جدید پرسپولیس فروشنده بوتیک بود

خبرورزشی نوشت: شهاب زاهدی خرید جدید تیم پرسپولیس، در دوران محرومیتش از فوتبال فروشندگی می کرد.

اولین خرید پرسپولیس یک مهاجم ملی پوش بود و شهاب زاهدی بعد از چند سال بازی در اروپا دوباره به پرسپولیس برگشت. زاهدی که پیشرفت چشمگیری در سال های اخیر داشت و به تیم ملی هم رسید، به خاطر یک اتفاق در اوایل فوتبالش شرایط سختی را تجربه کرد.

داستان از بازی گل‌گهر و پرسپولیس در جام حذفی شروع شد؛ پس از آن بازی که مربوط به ۶ آذر سال ۹۳ بود، جواب تست دوپینگ شهاب زاهدی مثبت شد. در اواخر اسفند ماه ۹۳ کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال، زاهدی را به علت استفاده از ماده ممنوعه، به مدت دو سال از فعالیت‌های رسمی مرتبط با فوتبال محروم کرد تا او روزهای سختی را برای بازگشت به فوتبال طی کند.

محرمیت ناشی از تست مثبت دوپینگ زاهدی را مجبور کرد تا مدت زیادی را به دور از فوتبال طی کند و برای امرار معاش خود به اجبار حتی در پاساژ گلدیس تهران در یک فروشگاه لباس مشغول کار شد و زندگی خود را از این راه می‌گذراند. زاهدی که در ادامه راهی فوتبال اروپا و لیگ ایسلند شد پس از درخشش در لیگ این کشور از باشگاه سامسونگ کره جنوبی پیشنهاد داشت و حتی با این تیم به توافق رسیده بود اما به خاطر ماجرای دوپینگ، امکان بازی در لیگ کره را پیدا نکرد.

روزهای سخت شهاب بالاخره به پایان رسید و او دوباره به فوتبال بازگشت. بازگشتی قوی تر که او را دوباره به تیم محبوبش رساند و البته او حالا عضوی از تیم ملی هم به حساب می آید.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1784161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    1 4
    ایشان فقط برای کیسه سوزی آمده
  • گروهبان قندلی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    3 1
    نمیدونم چه فکری کردین اینو خریدین تو لیگ داخلی ایران بهترین مهاجم فقط شهریار مغانلو ۶۶۶۶۶۶
  • مینا IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    3 1
    خوب نیست شخصیت نداره در حد پرسپولیس نیست
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 1
    خوب نیست زوج عیسی و شهریار عالی بود ارتش سرخ به بازیکن با شخصیت فوتبالی نیاز داره نه کسی که از همه جا رونده شده کسی نخواستش