۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶

امروز 4 نفر از محکومان پرونده تجاوز به عنف در خمینی شهر اصفهان اعدام شدند.

از خروسخوان، جمعیت آمده اند در پارک بهشت خمینی شهر و منتظرند تا متجاوزان اعدام شوند.
هنوز آفتاب ندمیده که جمعیت از دور و بر حصاری که کشیده اند و سربازانی که گذاشته اند آنجا تا کسی وارد محوطه اعدام نشود، فاصله می گیرند. چون ماشین حمل اعدامیها، از زندان سر می رسد. با دیدن اولین اعدامی که از در پشت خودرو پیاده می شود، همهمه میان جمعیت می افتد. چند نفر، خود را به نرده ها نزدیک می کنند و سربازها آنها را با تشر، عقب می زنند. مردم زیادی جمع شده اند و همدیگر را هل می دهند تا بهتر بتوانند اعدامیها را ببینند.
چند نفری که دیده اند جا خیلی تنگ است، از تیرهای برق، بالا می روند و در حالی که تیر را به آغوش گرفته اند، سر می گردانند تا در آن سوی نرده های آهنی و سربازهای نیروی انتظامی که جلوی ورود مردم به محوطه را گرفته اند، اعدامی ها را ببینند که می آیند تا به طناب دار، بوسه بزنند. در آن دور دست، کوه امامزاده محمد، پیداست و سنگ سبز عباس، که بالای گنبد امامزاده، ایستاده و به این صحنه نگاه می کند.
آن میان، وسط محوطه اعدام، دو سکو بلند آهنی، گذاشته اند و زیرشان چارپایه هایی از جنس آهن، قرار داده اند. اول، قران می خوانند و بعد، نماینده دادستان، حکم را می خواند. دادستان عمومی و انقلاب اصفهان، حبیبی نیز در میان مسئولان اجرای حکم است. حالاست که عباس، رجبعلی، اصغر و منصور، با چشم بندهایی که به صورت دارند، پای چوبه دار می روند.
یکی از افراد نیروی انتظامی، طناب را به دور گردن آنها می اندازد. حکم خوانده می شود: محکومان به جرم تجاوز به عنف، حبس غیرقانونی و آدم ربایی مجازات می شوند. مجازات آنها اعدام، 28 سال زندان و 74 ضربه شلاق است. انها اما پیش از اعدام طعم شلاق را چشیده اند. اعدام هم بعد از آن اجرا می شود. 28 سال زندان هم در برابر اعدام چیزی نیست.  
بعد از چند لحظه، چهارپایه از زیر پای محکومان، کشیده می شود تا طناب دار، حیات را از بدن محکومان به اعدام، دور کند. حالا به ردیف، چهار محکوم به اعدام، تبدیل به اجسادی شده اند که منتظرند تا پزشک قانونی، فوتشان را تایید کند. به این ترتیب، پرونده تجاوز به عنف در خمینی شهر اصفهان، برای 4 نفر از محکومان، بسته می شود. 4 نفر از متهمان این پرونده، هنوز فراری اند و 7 نفر دیگر از متهمان، یا تبرئه شده اند و یا در انتظار اجرای احکام زندان وشلاق خود هستند.
حالا آفتاب سر زده و به اجسادی می تابد که آویخته از طنابها، در انتظار گور مانده اند. ساعت 6 و 33 دقیقه است که اجساد پایین آورده می شود تا در سرای ابدیشان، شاید آرام گیرند.
47/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    22 9
    اینارو باید میسوزندن اعدام با دار واسه این حیوونا به خدا کمه
  • علي IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    27 15
    چقدر سخت است ديدن صحنه كشتن يك انسان هرچقدر هم بد و جاني باشد. كاش مردم ما بديدن چنين صحنه هايي نمي رفتند.
    • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
      3 1
      حکم خدا است اخوی والله اعلم منا خدا بهتر از ما می داند
  • بدون نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    12 0
    ای کاش این افراد که عزیز پدر و مادر خود بودند بصورت صحیحی توسط خانواده و نظام تربیت می شدند تا شاهد این صحنه دلخراش نمی شدیم بایستی سهم هربخش، از این کم کاری مشخص شود تا از تکرار این موضوعات خلاص شویم
  • مهران کرجی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    22 9
    این سزای متجاوزین به ناموس مردم است ......خدا از سر تقصیرشون بگذره
    • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
      1 3
      بگذره؟ یا نگذره؟
  • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    26 4
    انشاالله توی اون دنیا هم وسط جهنم هستند
  • امیر IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    2 2
    اینارو که از گردن دار زدن!
  • منوچهر IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    2 4
    دوستانی که اینجور حق به جانب اینارو لعن و نفرین می کنن یادشون نره که یکی یکی ما در این اتفاقات مقصریم این تنها گناه اونها نیست تمام افراد اجتماع در این اتفاقات مقصرند. حالم بد میشه وقتی میبینم مردم عوض رفتن به سینما اینجوری می ایستن و اعدام نگاه می کنن. همین خودش نشون از مشکلات روانی جامعه ما هست.
    • مينا IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
      1 2
      به نظر من هم كساني كه اين طوري اين گروه رو لعن و نفرين مي كنند بايد كمي آرام بگيرند. اگر ما در جامعه اي زندگي مي كرديم كه افراد كوشا بودند، نياز مسكن و ازدواج و خورد و خوراك جوانها تامين بود كمتر كسي به دزدي و تجاوز دست مي زد. در اون موقع اگر كسي در رفاه به چنين كاري دست مي زد همان مجازات اسلامي حقش بود. ولي اگر كسي مثلا از نظر جنسي تامين نشود و چشم و گوشش رو مسائل جنسي پر كند، به يك جا حمله هم مي كند. كارشان مسلما غلط بوده. ولي درست هم نيست كه بدون آگاهي درباره ي ديگران قضاوت كنيم. كمي آرام بگيريم.
    • شهرزاد IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
      1 0
      اگر با خانواده شما خدای نکرده جنین اتفاقی می افتاد خود جنابعالی صبح تا شب پیگیر اعدام این جانی ها نبودی و سینما می رفتی خودت را به جای زجر کشیدن ان زنان بدبخت بگذار که چی کشیده اند مردم برای همین سینما نرفته اند
    • نازنین IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
      0 2
      خانم مینا خانم اگه کسی با شما این کارو می کرد بازم به بقیه می گفتی که : /دوستان راجع به کسانی که به من تجاوز کردند بدون آگاهی قضاوت نکنید/ می گفتی؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    1 1
    من که از پژمردن یک شاخه گل از نگاه ساکت یک کودک بیمار از فغان یک قناری در قفس از غم یک مرد در زنجیر حتی قاتلی بردار اشک در چشمان وبغضم در گلوست .......................صحبت از مرگ محبت مرگ عشق گفتگو از مرگ انسانیت است
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    3 5
    وقتی قصاص شدند دیگه عدالت برقراره اون دنیا را دارند دیگه اعدام هم حقشون نبود چون قتل نکردند مسئولهای فرهنگی مقصرند چرا اینقدر بودجه فرهنگی کمه
    • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
      1 2
      هر کسی مسول کار خویش است انسان با اراده وبا یک حیوان فرق می کند
  • مصطفی FI ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    1 7
    حالا نمیشد در داخل زندان انها را دار بزنند . اینجور اعدام کردن در ملا عام خیلی وحشتناک است از طرفی میتوان جلو بهانه های کشورهای دیگر را گرفت
  • کوشکی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    2 5
    دوستان زود قضاوت نکنید!! هر کسی ممکن است در شرایط آنها قرار بگیرد و اسیر دام شیطان شود. پس بجای قضاوت در مورد اشتباه آنها، از خدا بخواهیم ما را لحظه ای به خودمان وا نگذارد و از شر شیطان دور کند.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    4 1
    اینها انسان نیستند تماشای دیدن مرگ یک انسان سخته نه این بدتر از حیوانات...بالا رفتن از دیوار مردم و تعدی و تجاوز کار یک انسان نیست.......
  • بدون نام US ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    3 2
    مقصر اصلی ،پدر ومادر این افرادند که عرضه تربیت صحیح فرزندانشان را نداشتند.رک بگم که اونها رو باید بجای بچه هاشون محاکمه واعدام می کردند.
  • مردم خمینی شهر IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    3 1
    ما مردم خمینی شهر چوب بدی از این آدم ها خوردیم شهری که مردمانی مومن دارد به دلیل بی آبرویی چند نفر شرمنده شده با اعدام این 4نفر هم داغ مردم آرام نمیگیره
  • پژمان IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    6 3
    اميدوارم خداوند روحشان را با يزيد محشور نمايد. ضمنا دم بچه هاي نيروي انتظامي گرم. بنظر من اينجور افراد را بايستي مانند عربستان گردن بزنند تا درس عبرتي بشه براي بقيه.يادمان نرود كه " ترحم بر پلنگ تيز دندان ستمكاري بود بر گوسفندان"
  • بدون نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    6 6
    مجازات اعدام برای این حیوونا کمه.کاش سرشونو زنده زنده می بریدند
    • بدون نام IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
      1 0
      نو هم حيواني هستي بد تر از اون متجاوز ها
  • روحی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    2 0
    خداوند مهربان از تو می خواهم ما را لحظه ای به حال خود رها نکن که همه ما در دسترس شیطان نامرد هستیم
  • ستاره IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    5 1
    اونایی که گفتن اگه امکانات باشه یا نمیدونم اگه چشم و دلشون پر باشه دیگه کسی سراغ تجاوز و دزدی نمیره ، با شمام !!! تو کشورای خارج که مسلمون نیستن و رابطه جنسی آزاده و محدودیتی ندارن ، تجاوز نیست ؟؟فکر نمیکینید اونایی که این کارو انجام میدن بیشتر دوست دارن که بازم ...نگین این حرفارو . چرا ما آدما عادت داریم هر اشتباهی که میکنیم بندازیم گردن کمبود امکانات و نمیدونم محدودیت و ...اینجور افراد باید بلافاصله اعدام بشن . دزدا باید دستشون قطع بشه . اسید پاشها باید اعدام بشن که دیگه هوس همچین غلطایی رو نکنن.
    • بدون نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
      0 1
      واقعا راست گفتی
  • زری IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    1 1
    من یه ساکن خمینی شهر هستم با کار اونا ابروی همه ی مردم سوخت وخاکستر شد اما این اتفاق واسه ادمای دیگه هم می افته اما چون همین نیروی انتظامی به دادشون نمیرسه ویا پوشاندن بی ابرویی به دست بعضی از خانوادهای با ابرو با اون افراد هیچ کاری نمیکنن اگه درس عبرت بود پس چرا روزانه به جرات میتونم بگم تو ایران 1میلیون نفربراشون این اتفاق می افته پس چوبه ی داره اونا کجاس؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    0 1
    حقشون بود خوک صفتای کثیف احساسات عمومی رو جریحه دار کرده بودن این جور حیوانات رو باید در ملا عام اعدام کرد چون با نقشه قبلی جنایت کردن من خودم کسی بودم که با اعدام قاتل داداشی در ملا عام مخالف بودم چون اون قضیش فرق میکرد و توی نزاع خیابانی بود ولی این کثافتها حقشون بود