توضیحات حجت کریمی درباره منتفی شدن حضور نکونام در استقلال

آنا نوشت: سرپرست باشگاه استقلال در مورد منتفی شدن حضور نکونام و مطرح شدن نام پانوچی توضیحاتی ارائه داد.

حجت کریمی در مورد منتفی شدن حضور نکونام در استقلال اظهار داشت: من هم خبرهایی که مطرح شده را شنیدم. به هر حال اتفاقی است که افتاده. قرار بود مشکلش را حل کند که حل نشده است.

وی در مورد اینکه گفته می شود شکایت باشگاه فولاد در حل نشدن مشکل نکونام دخیل بوده، گفت: من چیزی از این ماجرا نمی دانم و فقط شنیده ام.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه اکنون گزینه ها برای انتخاب سرمربی چه می شود، عنوان کرد: هم گزینه داخلی هم خارجی را بررسی می کنیم.

کریمی در جواب به این پرسش که حضور مربی چون پانوچی ایتالیایی را چقدر تایید می کند، گفت: این موضوع را کمیته روابط بین الملل باشگاه پیگیری می کند.من خودم هنوز مذاکره ای مستقیم با کسی نداشته ام چون در اینجا پیگیر مربیان دیگری بودم. حالا هم باید گزینه ها را بررسی کنیم و سپس تصمیم بگیریم.

۲۵۱۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1778803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    9 1
    حیف و صد حیف اگه نکونام مربی شده خیال پرسپولیس و سایر مدعی ها از استقلال راحت میشد
    • تاجی ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      0 0
      اتفاقاً اگه پروژه ای در استقلال به سرانجام نرسه حتما خیال آنها ویا حامیانشان ناراحت میشده،اصلا معیارما واسه سنجش عیار مربیان همینه. اینجوری میفهمیم هرچیزی به سرانجام نمیرسه واسه تیم خوبه و هرچیزی راحت می‌زارن انجام بشه به ضرر تیم هست
    • ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      4 0
      به نظرت جواد نکونام با اون سبک اتوبوسی و دفاعی مطلق تو استقلالی ک هر بازی برد میخواد جواب میده..مگه بازیهای فولاد نگاه نمی‌کردین ؟گرشاسبی تمام بازیکنان مدنظرش خرید چکار کرد؟بعدم تا فهمید تو مرحله ی حذفی با الهلال افتاده تیمش رو ترک کرد مربی ک اینگونه رفتار کنه شایسته ی مربیگیری تو تیم پرطرفدار استقلاله؟اصلا چ کارنامه ای داره ..فقط ی کاپ حذفی داره ک اونم باید ۴تایی میشد
  • بهرام LU ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 6
    مظلومی بهترین گزینه ی تاج کبیره