خطیب جمعه اصفهان: مردم «نگران» رفتارهای زننده بی‌حجاب‌ها هستند /  بی‌توجهی مسئولان به این رفتارها مصداق «حمایت از دشمن» است

ایسنا نوشت:حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به با اشاره به ابلاغ لایحه عفاف و حجاب به دستگاه‌های اجرایی ابراز داشت: از همه قوا درخواست داریم اجرای درست این ابلاغیه را در دستور کار قرار دهند.

  • حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه خودم و همه نمازگذاران را به تقوای الهی اظهار داشت: همه کلیدهای بهشت با تقوا بازگشایی می‌شود و این عمل موجب افزایش روزی نیز خواهد شد.

  • وی در ادامه با اشاره به اینکه فردی که قیامت را باور ندارد یا نماز نمی‌خواند مشمول شفاعت نمی‌شود، ابراز داشت: شفاعت وسیله‌ای برای ارتباط، امید و تحول است و راهی برای تغییر و تحول و نجات از گناه و امیال شیطانی اصل شفاعت است.

  • امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با بیان اینکه قصاص به معنای حیات جامعه است، تصریح کرد: حدود اسلام یا قصاص ظلم نیست بلکه حیات است؛ اگر قاتلی اعدام شد سایر جانیان حساب دستشان می‌آید.

امنیت و حیات جامعه به اجرای حدود اسلامی و قانون است

  • وی با تاکید بر اینکه امنیت و حیات جامعه به اجرای حدود اسلامی و قانون است، ابراز داشت: همه باید در برابر قانون مطیع باشیم و جز بر اجرای قانون اسرار نکنیم.

  • حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به چالش چندین ساله مسکن ارتشیان در اصفهان نیز گفت: باید برای پیگیری این مشکل مسئولی مشخص و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

  • حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه اگر به دستورات و آموزه‌های اسلام عمل کنیم مشکلاتمان حل خواهد شد، گفت: مردم باید بدانند چه کارهایی انجام شده و نظام چه خدماتی به آنها ارائه داده است.

  • وی با بیان اینکه ضروری است در خصوص صنعت هسته‌ای در امور فنی، اقتصادی، سلامت و دیگر بخش‌ها اشاره شده است، اضافه کرد: چه کسی باور می‌کرد کمتر از نیم قرن کشور ایران با وجود این همه تحریم و توطئه امروز به این سطح از علم و دانش و فناوری برسد که دنیا روی آن حساب کند.

  • امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به با اشاره به ابلاغ لایحه عفاف و حجاب به دستگاه‌های اجرایی ابراز داشت: از همه قوا درخواست داریم اجرای درست این ابلاغیه را در دستور کار قرار دهند.

  • وی با بیان اینکه مردم نگران رفتارهای زننده غیر اسلامی هستند، ادامه داد: مسئولان باید برای مقابله با این رفتارها صراحت داشته باشند چرا که بی توجهی به این رفتارها مصداق حمایت از دشمن است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1778427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =