خانه ملت نوشت:


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سیستم اطلاعات کشور را بسیار مجهز و هوشمند خواند و تاکید کرد: امروز ایران در دل تل آویو هم مهره های نفوذی دارد که به موقع رسالت خود را به انجام خواهند رساند.
"محمدکریم عابدی" ‌با بیان این که هوشیاری و تیزبینی وزارت اطلاعات در تمامی حوزه­ها ناامنی فکری را برای اپوزیسیون و رژیم صهیونیستی به دنبال داشته است ،گفت: اقدام وزارت اطلاعات در نفوذ به مجموعه اپوزیسیون خارج از کشور بخشی دیگر از توانمندی­های وزارت اطلاعات ایران و سربازان گمنام امام زمان است.
نماینده طبس، فردوس، ‌سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این­که سیستم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، همواره اقدامات موثری در حفظ و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است،افزود: سیستم اطلاعات کشور از ابتدای انقلاب تاکنون با در اختیار داشتن نیروهای اطلاعاتی قوی و بکارگیری ترفندهای مختلف در جای جای دنیا توانسته منافع کشور را حفظ کند.
 

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    3 1
    همینو بگو!! اونوقت این دیوانه های آمریکایی قصه حمله به سقیر و سفارتخانه در آمریکا برای ما می سازند. انگار ما دیوانه ایم که کارت برنده خودمون رو بسوزونیم!!! در ضمن همه دنیا می دونه که ایرانی ها تروریست نیستند و این خود آمریکاست که تروریست پرورش می دهد.