کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در شهرستان خواف

مدیرآموزش و پرورش خواف گفت: این شهرستان برای سال تحصیلی آینده با کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی مواجه است که باید با راهکارهای مناسب آن را برطرف کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، روح اله غلامپور سدهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف، درنشستی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: خواف شهرستانی مهاجرپذیر و با تراکم بالای دانش آموزی به دلیل کمبود فضای آموزشی است.

وی از جذب نیروهای غیر بومی در استخدامی ها،فضای محدود آموزشی و پرورشی با وجود جمعیت دانش آموزی بالا به عنوان دیگر مشکلات آموزش و پرورش شهرستان خواف یاد کرد.

غلامپور سدهی یادآوری کرد: آموزش و پرورش شهرستان خواف به نگاه ویژه مسئولان نیاز دارد تا از وضعیت دشوار و چالش های فعلی به خصوص در حوزه فضای آموزشی و نیروی انسانی خارج شود.

وی تصریح کرد: این شهرستان متراکم ترین کلاس های درس و کمبود نیروی انسانی را داراست که همه تلاش خود را به کار می بریم تا در مهرماه کلاسی بدون معلم نماند.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات فرهنگیان شهرستان به خاطر زحماتی که در طی سال داشته اند تاکید بر استفاده از نیروهای توانمند وبرنامه ریزی برای مهرماه را خواستار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1777937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =