دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با ۱۵ سفیر ایران در کشورهای خارجی

استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای تقویت دیپلماسی عمومی دولت سیزدهم به تازگی با سفرای ایران در کشورهای قاره‌ آسیا و اروپا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری در این دیدار که با سفرای کشورهایی از جمله آلمان، انگلیس، قطر، عمان، هند، فیلیپین، کویت، روسیه، قزاقستان، ازبکستان، ترکیه، هند و عمان و برخی سرکنسولگری‌ها ایران در کشورهای مختلف برگزار شد با تشریح مزیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان خواستار حضور فعال هیات‌های اقتصادی و تجاری این کشورها برای سرمایه‌گذاری در استان شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با این سفرای کشورهای خارجی ابراز امیدواری کرد تا بتوان در سال جاری میزان صادرات استان به این کشورها افزایش پیدا کند.

حیدری همچنین اعلام آمادگی کرد تا زمینه مناسبی برای تقویت مراودات تجاری و اقتصادی بین استان و این کشورهای خارجی فراهم شود و در این میان علاوه‌بر تقویت دیپلماسی فرهنگی، بسترهای رشد و توسعه استان بیش از پیش فراهم شود.

گفتنی است پیش از این دیدار که به صورت خصوصی برگزار شد، استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش عمومی دیدار وزیران کشور و امور خارجه کشور با سفرای کشورهای خارجی نیز برگزار شد، حضور داشت.

همچنین ساز و کاری جدید برای استمرار ارتباط مدیریت ارشد استان با این ۱۵ سفیر طراحی شد تا در آینده در خصوص ارائه ظرفیت‌های طرفین تبادل بیشتری انجام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =