کدام یک، راستگو هستند؟ /  انسیه خزعلی، «اعلام» مکرر سخنگوی دولت را «انکار» کرد

تکذیب خبر اخطار دولت به انسیه خزعلی از سوی او درحالی است که سخنگوی دولت در مواجهه با سوالات پرشمار درباره اقامت پر جاشیه فرزند معاون امور زنان و خانواده دولت  رئیسی، در خارج و  بازگشت او ، از نقش اخطار دولت به انسیه خزعلی خبر داده است .

  • خبرنگار برنا از معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پرسید "اینکه گفته شده پسر شما بعد از تذکر به کشور بازگشته، درست است؟" که خزعلی پاسخ داد: پسرم خیلی وقت است که بازگشته البته طبق برنامه‌ای که از قبل داشته است و پارسال هم اعلام کردم که قرار است چند ماه دیگر برگردد و هیچگاه بنای مهاجرت نداشته است. ضمنا نه تذکری دریافت شده و نه ایشان به خاطر تذکر برگشته است.

  • به گزارش خبرآنلاین، تکذیب خبر اخطار دولت به انسیه خزعلی از سوی او درحالی است که سخنگوی دولت در مواجهه با سوالات پرشمار درباره اقامت پر جاشیه فرزند معاون امور زنان و خانواده دولت رئیسی، در خارج و بازگشت او ، از نقش اخطار دولت به انسیه خزعلی خبر داده است . در تازه‌ترین مورد، بهادری جهرمی دیروز در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، باردیگر، تاکید کرد: «پس از تذکر رئیس جمهور که نباید فرزندان مقامات خارج از کشور زندگی کنند، فرزند خانم خزعلی به ایران برگشت».

  • مشخص نیست افکارعمومی، میان «اخطار» اعلام شده از سوی سخنگوی دولت و انکار انسیه خزعلی باید کدام یک را منطبق با واقعیت و دیگری را خلاف واقعیت بدانند؟

  • در مورد دیگری از اطلاع‌رسانی‌های ناهماهنگ انسیه خزعلی با دولت ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ششم خرداد سال جاری اعلام کرد: «لایحه حجاب قوه قضائیه تقریباً با همان شکل ولی با ضمیمه کردن نظرات دولت به مجلس ارسال شده است»، اما فردای همان روز، قالیباف، رئیس مجلس با تاکید بر اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است»، افزود: «هرگاه لایحه به مجلس آمد و اعلام وصول شد، آن را بررسی می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =