۰ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹

روزنامه تهران امروز نوشت:

عینک‌های آفتابی این روزها بازار پر رونقی دارند. از دستفروشان عینک آفتابی کنار خیابان که بگذریم، مغازه‌های عینک‌فروشی و عینک‌سازی هم پر از مشتری‌های رنگ‌ووارنگ هستند. گاهی مدل‌های مختلف عینک‌ها هم مشتری‌ها را در انتخاب عینک مورد نظر گیج می‌کند. در عین حال این روزها با ورود به فصل پاییز برخی از مغازه‌ها عینک‌های آفتابی مدل تابستانه خود را به حراج گذاشته‌اند و جای آنها را در ویترین به عینک‌های جدید و پاییزه داده‌اند. اکنون دو برند معروف ریبن و پلیس، بیشترین مشتری را در بازار عینک آفتابی دارد. قیمت این دو برند عینک، اگر اصل باشند چیزی حدود 80 تا 100 هزار تومان خواهد بود. البته این دو شرکت عینک‌های خود را بر اساس کیفیت رده‌بندی کرده‌اند و قیمت‌های متفاوتی را برای آن در نظر گرفته‌اند.

برای مثال یک عینک ریبن درجه دو قیمتی حدود 20 تا 50 هزار تومان دارد. قیمت‌ انواع عینک‌های پلیس هم از 30 هزار تومان آغاز می‌شود و تا 120 هزار تومان هم پیش می‌رود.در بازار عینک‌های آفتابی اما شرکت‌های مختلفی هستند که مانند این دو شرکت اسم‌ورسم‌دار نیستند اما عینک‌های آنها هم مشتری‌های خوبی در میان قشر متوسط و رو به پایین دارد. این عینک‌ها قیمتی حدود 12 تا 24 هزار تومان دارد و نسبت به عینک‌های دستفروشان از کیفیت و ارزش بیشتری برخوردارند. البته باید توجه کنید که معمولا عینک‌هایی که دستفروشان اقدام به فروش آن می‌کنند UV مناسبی ندارد و حتی برای چشم هم مضر است. باید توجه داشته باشید که عینک‌هایی که UV آنها 400 است نسبت به دیگر عینک‌ها قیمتی بالاتر دارند. همچنین در این میان در داخل کشور عینک‌سازی‌هایی هستند که خودشان اقدام به طراحی و تولید عینک‌های آفتابی می‌کنند. این عینک‌ها عموما با دست ساخته می‌شوند و کیفیت بالایی دارند و قیمت آنها هم بسیار مناسب است. UV این عینک‌ها عموما 400 است و شما می‌توانید خودتان طرح و مدل عینکتان را به آنها سفارش دهید.
 

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    6 2
    چی میگید شما معمولی این مارک ها تا 100 میفروشند چینه همش مارک داره ریبن شماره سریال دار خریدم 250 هزار اگه ایطوری سراغ دارید بگید بریم 100 بخریم .....
  • sm IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    4 1
    سوال اینجاست که این قیمت ها رو از کجا اوردین؟؟؟ یه گردش ساده توی خیابون فلسطین میتونست این قیمتها رو واقعی تر بکنه !!!!!!
  • shahryar IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    3 0
    rayban اصل 100 هزار تومان !!!! عمرا اگه پیدا کنی زیره 200 .