فارس نوشت:

یک مامور نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره توسط اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شب گذشته گروهبان یکم بهزاد جعفری از ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در حین اجرای ماموریت بر اثر ضربه چاقوی فردی موتورسوار با نام ر.ش به شهادت رسید. گفتنی است که شهید بهزاد جعفری با درجه گروهبان یکم متولد چهارم اسفند ماه 1364 در خرم‌دره است.
در حال حاضر جزئیات دقیقی از حادثه، تعداد ضربات چاقوی اصابت شده به این شهید و همچنین دستگیری قاتل اطلاعاتی منتشر نشده است. مراسم تشییع این شهید بزرگوار راس ساعت 11 امروز با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

تصادف خونین در شلمچه 16 کشته و زخمی برجای گذاشت
فارس نوشت: تصادف خونین لحظاتی پیش یک دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در مسیر شلمچه 16 کشته و زخمی برجای گذاشت.
لحظاتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس کاروان‌های راهیان‌نور و یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران تاسیسات دریایی خرمشهر سه نفر کشته و بیش از 13 نفر مجروح شدند. هم‌اکنون آمبولانس‌ها در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند. جمعیت زیادی در پیرامون این حادثه تجمع کرده‌اند.


56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی عاشق امام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    2 4
    عجب امنیتی داریم خدابه داد برسه اگه مردهستید 1هفته ای اعدام کنید
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    4 0
    نام قاتل گفته نشده تا حفظ آبرو شود !! 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    2 6
    مبارکش باشه انشا الله به انهای که ارزوی شهادت دارند شهادت نایل بشود خوش به سعادتش الان پیش حضرت ابوالفضل عباس و با هم معشور شداند
  • بوی شهادت IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    2 1
    مسخره ها یعنی چی اعدام کنید... مگه فقط اعدام کارسازه .وای به حال نوجوانانی که تفریح آنها دیدن صحنه ی اعدام هستش ... آره شهادت . اقا علت یابی کنید . تاسف باره همین پلیس های عزیزمون خودشون کم مقصر نیستنن.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    3 0
    هر سال كاروان راهيان نور چندين كشته و زخمي براثر تصادفات ميدهد لطف كنيد اين پولهايي كه خرج اين سفرها ميشود را جمع اوري كرده و بابت ايمن سازي راهها هزينه كنيد تاثير ان بسيار بيشتر از بازديد مناطق جنگي براي جمهوري اسلامي اعتبار و ارزش دارد
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    2 0
    ضمن عرض تسلیت به امت شهید پرور شهرستانهای ابهر و خرمدره ؛ علی الخصوص به خانواده محترم این شهید گرانقدر - به فرد محترم و عزیز ناشناس که از امنیت موجود اظهار تاسف نمودند باید بگویم همانطور که شعار هفته نیروی محترم انتظامی میباشد سهم هر کدام از ما در ایجاد امنیت چقدر میباشد آیا باید برای هر فرد یک مامور گمارده شود. افراد شرور که با هدف کسب منافع نامشروع خویش مخل امنیت ماها و خانواده هایمان میشوند در صورت بی توجهی ماها فردا به همه ملت آسیب میرسانند . فلذا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان این نیرو و تسلیت ضایعه وارده و فقدان همکار محترمشان از همه همشهریان دعوت میکنم که همه چشم و چراغ و مددکار این عزیزان باشند تا با کمک همدیگر جامعه ایمن داشته باشیم . انشاء الله.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    0 0
    خداوند به خانواده داغدارش صبر عطا کند.اوهم جزو فرزندان رشید این اب وخاک است خداوند اورا با سرور عدالتخواهان محشور گرداند