بخش خصوصی خواستار سازمانی مقتدر، مستقل و قدرتمند است

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش،موفقیت بخش خصوصی، رونق کسب و کارها و اقتصاد را در گرو وجود بخش حاکمیتی قدرتمند و مقتدر برشمرد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در مراسم تکریم و معارفه رحیم سرهنگی مدیرعامل جدید سازمان، حضور مردم، کسبه، تولید کنندگان و سرمایه گذاران برای حمایت از مدیران و صیانت از این خاک پاره مرجانی را نشان از امیدواری آنها به بهبود وضعیت کسب و کارها عنوان کرد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان منطقه آزاد کیش افزود: بدون تردید کیش یکی از موفق ترین و توسعه یافته ترین مناطق بین مناطق آزاد ایران است که سهم قابل توجهی در اقتصاد ملی دارد.

وی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب مدیرعاملی جوان و دانشگاهی برای منطقه آزاد کیش اظهار داشت: امیدوارم مدیرعامل جدید با فعالیت های خلاق و نوآورانه، جزیره کیش را از برخی بحران ها رهایی بخشد.

صورتیکه سازمان باید در منطقه آزاد کیش حاکمیت کند.

طهمورث قاسمی دبیر مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش، عدم درک صحیح و دقیق از ماهیت و قانون اداره مناطق آزاد را مانعی بر سر راه آنها در در کشور برشمرد و بر جهاد تبیین در مجلس دولت و منطقه تاکید کرد.

وی در پایان گفت: تبدیل کیش به هاب پولی و مالی منطقه یکی ازمهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و خود نیاز به اجازه قانون گذار در برنامه هفتم توسعه دارد تا یک نهاد مستقل ناظر مالی ایجاد و در راه اندازی بانک های فراساحلی موثر واقع شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =