سکاندار جدید هیات ووشو چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات ووشو چهارمحال و بختیاری برگزار و سعید بخت به عنوان سکاندار جدید هیات ووشو این استان انتخاب و معرفی شد

ه‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان، مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه نهم خردادماه به ریاست امیر صدیقی رئیس فدراسیون و با حضور عبدالله جهانبخشی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

در ابتدا سعید بخت و فرشته بنی طالبی به عنوان دو کاندیدای این مجمع انتخاباتی به تشریح برنامه های خود پراختند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این مجمع اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری دارای چهره های شاخصی اعم از داور، مربی و بازیکن در رشته ووشو است و در رویدادهای مختلف این فدراسیون حضور دارند.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اتحاد و همدلی در مجموعه ووشو افزود: این رشته ورزشی جایگاه بسیار رفیع و مهمی در ایران دارد و ورزشکاران‌ در عرصه های بین المللی با کسب مدال ها، درخشان عمل کرده اند.

صدیقی با بیان اینکه سال پر ترافیکی برای خانواده ووشو است، عنوان کرد: هم اکنون اعضای تیم ملی در اردو به سر می برند و خود را برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی آماده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شاهد درخشش ورزشکاران باشیم و بتوانیم نتایج ارزنده ای را کسب کنیم.

صدیقی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل رشته ووشو در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رشته تالو جایگاه بسیار خوبی در این استان دارد و رشته ساندا هم پیشرفت خوبی داشته و ان شاالله شاهد حضور نمایندگان این استان در تیم های ملی باشیم.

در ادامه عبدالله جهانبخشی_معاون امور ورزش گفت: توجه به شهرستان ها در اولویت برنامه های هیات قرار گیرد و برگزاری میزبانی ها و اردوها در شهرستان ها باعث توسعه این رشته ورزشی در سراسر استان خواهد بود.

وی با تاکید بر حفظ سکوهای قهرمانی این استان در میادین افزود: امید است با تلاش و همت سکوهای جدید اعم از داور، مربی و بازیکن را در میادین و عرصه های جدید فراهم کنیم.

گفتنی است با رای گیری در این مجمع سعید بخت با کسب ۱۸ رای از ۲۵ رای ماخوذه سکاندار جدید هیات ووشو استان چهارمحال و بختیاری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =