فرمانده کل سپاه با اشاره به نبرد سنگین با گروهک تروریستی پژاک می گوید:آنها مجبور شدند در «نقاطی فاصله دار» از مرز ایران که مورد خواست و اراده ماست مستقر شوند.

به گزارش خبرآنلاین، گروه شبه نظامی پژاک که خود را شاخه ایرانی پ‌ک‌ک - معرفی می‌کند، حتی از سوی امریکا در فهرست «گروه‌های تروریستی» طبقه‌بندی می‌شود.
بعد از تصمیم سپاه پاسداران برای مقابله با این گروهک که در نقاط مرزی ایران دست به اقدامات تروریستی می زد، این گروهک مدعی مقابله با سپاه پاسداران شد. اما مقابله نیروی زمینی سپاه  و هلاکت نیروهای این گروهک در نهایت کار را به آنجا رساند که درخواست آتش بس از سوی این گروهک
اعلام شد.
در جدید ترین تحولات، سردارسرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص آخرین اخبار از مقابله نیروی زمینی سپاه با گروهک تروریستی پژاک در منطقه شمالغرب کشور تصریح کرده که « پس از نبردها بود که آنها در نقاط فاصله دار با مرز جمهوری اسلامی ایران یعنی آنجایی که اراده و خواست ما بود مسقر شدند و می توان گفت که به برکت خون شهدایی که در این منطقه ریخته شد، امروز کردستان از امنیتی حتی بهتر از استانهای مرکزی کشور برخوردار است.»
جعفری با بیان اینکه  این گروهک فکر نمی کرد سپاه پاسداران با چنین عزم راسخ و آمادگی به مقابله با آنها بپردازد، افزوده است:گروهک پژاک به دلیل درگیری هایی که با ارتش کلاسیکی مثل ارتش ترکیه داشت فکر می کرد توان سپاه نیز در همین حد باشد.
آن گونه که فرمانده سپاه به فارس گفته است از آنجایی که سپاه علاوه بر نبرد کلاسیک، به صورت« نامتقارن و چریکی» نیز توان مبارزه را دارد، با گروهک پژاک نیز با روش خودشان مقابله شد هرچند در این صحنه نبرد، از تانک، توپ و آتش سلاح های دیگر نیز استفاده شد و آنها فهمیدند ما توان حضور در هرکجا که اراده کنیم، داریم.
 
/212 212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پاسدار IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    3 2
    هرکسی یاگروهی مقابل سپاه شاخ شود باتمام قدرت شاخش را می شکنیم