به دنبال انتشار خبری با عنوان «تجارت الکترونیک پارسیان و مطالبه 700میلیون تومانی مالباختگان»، مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان جوابیه ای را برای خبرآنلاین ارسال کرده است.

مدیر مسئول محترم سایت وزین خبر آنلاین

باسلام

به دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان«تجارت الکترونیک پارسیان و مطالبه 700میلیون تومانی مالباختگان» درصفحه اقتصادی آن سایت ، بدین وسیله توضیحات ذیل اعلام می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قوانین مربوطه عین مطالب ذیل در همان محل درج مطلب ، به عنوان جوابیه این شرکت منتشر و به اطلاع عموم برسد.
1- تعاونی مسکن کارکنان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال 1386 به درخواست اعضا و با برگزاری مجمع عمومی به صورت مستقل از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان تشکیل و رسمیت یافت. لذا ارتباط شرکت تعاونی در ابتدای مقاله با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و سپس بانک پارسیان و در نهایت به اختلاس اخیر، روشی بسیار ناشیانه برای شبهه افکنی و تشویش اذهان و دور از پایه حقوقی و نشان از عدم آشنایی نگارنده به مباحث حقوقی ثبت شرکت ها دارد.
2- شرکت تعاونی مسکن مطابق اساسنامه تصویب شده در مجمع عمومی خود اقدام به تصویب خرید زمین و همچنین جمع آوری هزینه خرید از اعضاء خود نموده و پس از پرداخت این مبالغ به فروشنده زمین، اقدام به نقل و انتقال اسناد زمین به نام تعاونی مسکن نموده است و اسناد و مدارک آن در دفتر تعاونی موجود می باشد.
3- باتوجه به توضیحات فوق، مطابق اساسنامه شرکت تعاونی در صورت پیشنهاد اعضا و تصویب مجمع عمومی، تعاونی می تواند در خصوص تمامی مراحل خرید زمین و نحوة پرداخت وجوه به اعضا تصمیم گیری نماید. لذا با پیشنهاد کتبی اکثریت اعضا مبنی بر فروش زمین و طرح آن در مجمع، پیشنهاد فروش زمین مطرح و به تصویب رسید.
بدیهی است تعاونی در قبال مصوبات مجمع مسئولیت داشته و قادر به تصمیم گیری مستقل نمی باشد. لذا هیأت مدیره تعاونی اقدامات لازم برای فروش زمین را به انجام رسانده است. لازم به توضیح است باتوجه به اینکه تمامی وجوه اخذ شده از اعضا برای خرید زمین و قراردادهای مربوطه اخذ شده و سند زمین به نام تعاونی می باشد، هیچ گونه حقی از اعضا تضییع نشده و حتی در صورت تصویب مجمع می توان نسبت به احداث بنا اقدام نمود، لذا استفاده نگارنده از کلمه مالباخته صحیح نبوده و ادعایی واهی است.
همچنین تعاونی باتوجه به اسناد موجود، آمادگی خود را برای هرگونه شفاف سازی در مقابل اعضای خود مطابق گذشته اعلام نموده و درصورت مراجعه نگارنده به دفتر تعاونی تمامی اسناد و مدارک معتبر به رویت ایشان رسانده خواهد شد.
در انتهای مقاله، نگارنده، زمین خریداری شده توسط اعضای تعاونی را از اموال شرکت تجارت الکترونیک پارسیان انگاشته و از شرکت مذکور مطالبه مبالغ هزینه شده برای خرید زمین را نموده است که بدیهی است باتوجه به اینکه اسناد زمین به نام تعاونی مسکن و مالک آن تک تک اعضا می باشند، این ادعا واهی و بی معنی می باشد.
در پایان متذکر می گردد اقدامات انجام شده برای خرید زمین توسط تعاونی فقط و فقط شرکت تعاونی می باشد و ارتباطی به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نداشته و این شرکت تعاونی آمادگی خود را برای پاسخگویی به تمامی اعضا از جمله نگارنده مقاله اعلام می نماید.
بدیهی است این شرکت باتوجه به ارائه مطالب نادرست و غیر مستند در آن رسانه محترم،در صورت صلاحدید، حق هرگونه اقدام حقوقی برای اثبات حقانیت خود را محفوظ می دارد.

 

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
 

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =