اطلاعات ارائه شده در این مرجع، قرار نیست که جانشینی باشد برای توصیه‌ها و درمان‌های تخصصی پزشکی، این کتاب با این هدف طراحی شده که به شما کمک کند آگاهانه دست به انتخاب بزنید.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «عمر طولانی به زبان آدمیزاد» نوشته والتر بوزتز با ترجمه بنفشه فرهمندی در 308 صفحه با قیمت 6500 تومان از سوی نشر هیرمند منتشر شد. در معرفی این کتاب آمده است: «اطلاعات ارائه شده در این مرجع، قرار نیست که جانشینی باشد برای توصیه‌ها و درمان‌های تخصصی پزشکی، این کتاب با این هدف طراحی شده که به شما کمک کند آگاهانه دست به انتخاب بزنید. از آنجا که هر شخصی منحصر به فرد است، پزشک باید برای هر بیماری، تشخیصی جداگانه بدهد و روش‌های درمان خاصی را در پیش گیرد.

 

اگر شخصی تحت نظر پزشکی قرار داشته باشد و توصیه‌های ارائه شده در این کتاب در تضاد با دستور پزشک وی باشد، وی باید از توصیه پزشک خود پیروی کند، زیرا آن توصیه‌ها، بر پایه خصوصیات منحصر به فرد آن شخص صادر شده و مختص اوست. این کتاب تلاشی برای به تصور کشیدن دورنمای کاملی از بهترین روش‌های دست‌یابی به عمر طولانی، واقعا، تمامی عوامل دخیل در این فرایند در نظر گرفته شده. به قدری مطالب باارزش و مهم، برای یادگیری، درباره بالغ شدن وجود دارد، چه به شکل مدرن و امروزی و چه به صورت‌های دیگر، که هیچ کتابی نمی‌تواند به بیش از تعدادی از آنها بپردازد.»

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =