حضور پسر علی کفاشیان در کنار احسان حدادی جنجال به راه انداخته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ صبح امروز در برد اطلاع رسانی فدراسیون دو و میدانی تصویر پسر علی کفاشیان در کنار احسان حدادی که در روزنامه های مختلف ورزشی چاپ شده بود در ابعادی مشخص نصب شده و دور سر این دو با ماژیک قرمز خط کشیده بودند و در شرحش نوشته بودند ؛« پسر علی کفاشیان» .

احسان کفاشیان ، پسر رئیس فدراسیون فوتبال ، فوق لیسانس تربیت بدنی دارد و به دلیل دوومیدانی کار بودن پدرش ، سال هاست که با بسیاری از قهرمانان این رشته رفاقت دارد و خودش هم ورزش می کند. احسان اما به دلیل ایستادن در کنار مدال آورترین دو و میدانی کار تاریخ ورزش ایران ، حالا متهم است. متهم است به اینکه در تحریک حدادی علیه سرپرست موقت فدراسیون دوومیدانی نقش داشته. سرپرستی که حدادی پس از مدال ارزشمند اخیرش به شدت از او انتقاد کرده و گفته اگر به جای پشت هم اندازی ها ، از او حمایت کنند می تواند مدال المپیک بگیرد.

پسر کفاشیان اما دست داشتن در هر توطئه ای علیه فدراسیون را تکذیب می کند و می گوید تنها به عنوان یک دوست در کنار حدادی بوده.

این اولین بار نیست که فدراسیون دو و میدانی پای روسای قدیمی این تشکیلات را در توجیه انتقاد ورزشکاران از خود به دعوا می کشاند. قبل از این علیجانی ، نایب رئیس پیشین فدراسیون به چنین سرنوشتی دچار شده بود.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد سارانی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    10 0
    جناب آقای حدادی افتخار ایران است و در دل مردم جا دارد و تنها عیبی که دارد این است که فوتبالیست نیست تا به ایشان اهمیت بدهند و قدرشناسش باشند. مسئولین هم به جای تهمت زدن به دیگران هوای قهرمانان را داشته باشند
  • سعيد DE ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    7 1
    من فكر كنم اگه فردا توپولفم سقوط كنه ميندازن گردن كفاشيان!!! اين آقاي آشتياني( رئيس فدراسيون دو ميداني) چون ميدونه اگه كفاشيان از فوتبال بره مسلماً هالي دو ميداني همه از كفاشيان حمايت ميكنن، از الان ميخواد جو درست كنه. چون واقعاً كفاشيان دو ميداني رو تا اينجا رسونده و زحمتاي اون بوده