۳ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
تربیت «۲۰۰ هزار طلبه زن» برای جهاد تبیین

حوزه نوشت :معاون حوزه علمیه خواهران کشور گفت: حوزه علمیه خواهران در سطح کشور این افتخار را دارد بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای نقش آفرینی در جهاد تبیین تربیت کند.

  • حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی اظهار داشت: حوزه علمیه مولود با برکت انقلاب اسلامی و پدیده عظیم و مبارکی در کشور و آبروی نظام اسلامی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.

  • معاون حوزه علمیه خواهران کشور افزود: حوزه علمیه خواهران در سطح کشور این افتخار را دارد بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای نقش آفرینی در جهاد تبیین تربیت کند و امروز با توجه با تأکیدات مقام معظم رهبری خواهران حوزه علمیه در وسط میدان مشغول مجاهدت و جهاد هستند.

  • وی ادامه داد: ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در سطح کشور در سطوح ۲،۳ و ۴ از مقطع کارشناسی تا دکترا فعال هستند و بیش از چند صد هزار حوزوی در عرصه‌های خانواده، طرح امین، مشاوره‌های دینی، همکاران فرهنگی در مدارس مشغول فعالیت هستند.

  • اسماعیل نیا اضافه کرد: راه اندازی صدها تشکل پژوهشی و تشکیل هسته‌ها و کانون‌های علمی در راستای تألیف و چاپ صدها عنوان کتاب از مهمترین فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران است.

  • وی تاکید کرد: با توجه به جنگ شناختی دشمنان علیه انقلاب اسلامی زن و خانواده امروز سنگر اول این جبهه است و حوزه‌های علمیه در این راستا هدفمند و با برنامه ریزی حرکت می‌کند.

  • وی تاکید کرد: دفاع از ارکان و دستاوردهای انقلاب اسلامی از رسالت‌های مهم حوزه علمیه خواهران است و باید در این مسیر تلاش جهادی صورت پذیرد.

  • وی افزود: حمایت‌های نماینده محترم ولی فقیه از حوزه‌های علمیه مهمترین دلیل موفقیت آنها در طول سال‌های اخیر است و به برکت اقدامات و اهتمام ایشان زیرساخت‌های مناسبی در استان فراهم شده و باید از این فرصت ارزشمند برای خوبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =