برگزاری آیین کلنگ زنی نخستین پارک فرهنگ و هنر درشهرکرد

مجموعه بوستان(پارک) فرهنگ و هنر شهرکرد در سه طبقه با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، آیین ساخت نخستین (بوستان)"پارک فرهنگ و هنر شهرکرد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان، جمعی از مدیران چهارمحال و بختیاری و اعضا شورای اسلامی شهرکرد و هنرمندان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:این نخستین طرح است که با مشارکت بخش خصوصی (BOT) در حوزه فرهنگ و هنر در شهرکرد ایجاد می‌شود.

پیام احمدی یادآور شد:در شهرکرد زیرساخت‌های حداقلی در بخش فرهنگ و هنر فراهم است اما برخی از زیرساخت‌ها از جمله وجود نگارخانه برای نمایش آثار هنرهای تجسمی کمبود وجود دارد و نیازمند توسعه بیشتر است.

وی تصریح کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر به صورت (BOT) مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در آئین گفت: فراهم کردن عرصه از سوی دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر یک حرکت مثبت و مطلوب برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی است.

احمد راستینه یادآور شد: عرصه از دولت و سرمایه از بخش خصوصی با همکاری دولت و بخش خصوصی حرکت خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی گفت:یکی از مهمترین ابزارهای قدرت هر کشوری، هویت فرهنگی است و فرهنگ و هنر از مهمترین مولفه‌های است که هویت ما را برای نسل آینده تثبت کند و نقطه‌ای که دشمن همین جا به مبارزه آمده است تا سبک ایرانی اسلامی را هدف قرار دهد.

راستینه با تبریک روز شهرکرد اظهار داشت: عملیات تقاطع غیر همسطح چهارراه طالقانی شهرکرد نیز با حضور بخش خصوصی اجرا می‌شود و امیدوار است با بخشی از بار ترافیک در مرکز استان در این محور رفع شود

گفتنی است، مجموعه بوستان(پارک) فرهنگ و هنر شهرکرد در سه طبقه با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی احداث می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =