سرمایه‌گذار فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی از ارائه نسخه‌های قاچاق این فیلم به صورت گسترده در سطح شهر خبر داد.

نگار اسکندرفر در گفت‌وگو با خبرآنلاین، درباره عرضه نسخه قاچاق «جدایی نادر از سیمین» توسط یک گروه دیگر در بازار اظهار داشت: «دوشنبه شب یازدهم مهرماه شرکتی با نام جعلی سیما‌فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در دی‌وی‌دی‌هایی که یا خالی است یا پرش‌های دقیقه‌ای دارد، به صورت گسترده در سوپرمارکت‌ها عرضه کرده است.»
 
او ادامه داد: «این پخش گسترده در تمامی سوپرمارکت‌های لواسان و کرج مشاهده شده و نکته قابل توجه اینکه همه هزینه به صورت نقدی از صاحبان سوپرمارکت دریافت شده است.»
 
این در شرایطی است که چندی قبل هم نسخه قاچاق فیلم فرهادی با هولوگرامی تقلبی در بازار ارائه شده بود. همه این‌ها در روزهایی اتفاق می‌افتد که نسخه قانونی فیلم وارد شبکه نمایش خانگی شده است.
 
اسکندرفر درباره رایزنی‌هایی که برای پیگیری این قاچاق گسترده صورت گرفته، گفت: «وکیل ما پیگیر ماجرا است و صحبت‌هایی با آقای عباسیان در ستاد مبارزه با پاچاق فیلم داشتیم تا هرچه زودتر جلوی این اتفاق ناخوشایند که معضلی فرهنگی و اجتماعی و فراتر از قاچاق یک فیلم است گرفته شود.»
 
سرمایه‌گذار «جدایی نادر از سیمین»‌گفت: «این روزها بیش از هر زمانی یاد زنده‌یاد فرامرز فرازمند می‌افتم. او با قاچاق گسترده «سنتوری» روبرو شد و می‌دانم تحمل چنین اتفاقی بسیار سخت است.»
 
او اظهار داشت:‌ «نسخه قانونی فیلم از سه‌شنبه دوازدهم مهرماه در شهرستان‌ها و چهارشنبه سیزدهم مهر در تهران توزیع می‌شود و این نسخه‌ها فقط از سوی شرکت هنرنمای پارسیان عرضه خواهد شد.»
 
او تاکید کرد در پوستر نسخه قاچاق فیلم عنوان بانک پاسارگاد در قالب نام سرمایه‌گذار قید نشده است.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =