۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱

یاهو و شبکه خبریNews ABC اعلام کردند اخبار و تصاویر ویدئویی خبری را از این پس بین هم به اشتراک می گذارند.

بر اساس همکاری جدید بین (YahooNews) و ABC، اخبار امریکا و جهان هر ماهه در اختیار بیش از 100 میلیون کاربر قرار می گیرد. این توافق که به صورت غیر رسمی از آن با عنوان «پروژه گالیور» (ProjectGulliver) یاد می شود باعث خواهد شد تعداد کاربران یاهونیوز (YahooNews) افزایش پیدا کند. این اقدام روز دوشنبه در حالی آغاز شد که یاهو بر روی وب سایت خود از کاربران درخواست کرد سوال های خود از باراک اوباما را مطرح کنند تا در مصاحبه شبکه ABC با او عنوان شود. این مصاحبه به صورت زنده از ABC و یاهونیوز پخش شد.

تیم تحریریه مشترک، پوشش خبری وقایع را بر عهده خواهند داشت و اخبار بر روی وب سایت های هر دو سازمان نمایش داده خواهد شد. این همکاری شامل راه اندازی سایت GoodMorningAmercia بر روی دامنه یاهو است. در چارچوب همکاری بین یاهو و ABC همچنین سه برنامه ویدئویی آنلاین از سوی مجریان ABC آغاز به کار خواهند کرد. یاهو و ABC پیش بینی کرده اند وب سایت های آن ها در مجموع در هر ماه، حدود 25 میلیون کاربر بیشتر از رقیب خود یعنی شبکه CNN خواهند داشت.

بن شروود رئیس شبکه ABC News در این رابطه گفت: «این طرح امکان بسیار خوبی برای ما فراهم خواهد کرد تا بتوانیم مخاطب بالقوه خود بر روی وب را نیز از دست ندهیم و تکنولوژی یاهو را با روزنامه نگاری خود پیوند بزنیم.»

 

چهره های سرشناس ABC شامل باربارا والتر، کتی کوریک، دیان سویر و کریستین امانپور امروز در کنفرانسی در نیویورک حضور پیدا کردند تا جزئیات این همکاری را اعلام کنند. امانپور در این جلسه گفت، این همکاری موقعیت بهتری برای ارائه اخبار بین المللی فراهم خواهد کرد و ممکن است حتی توجه مخاطبان بیشتری را به صورت آنلاین جلب کند تا به صورت تلویزیونی.

شرایط مالی این همکاری اعلام نشده است اما راس لوینسن معاون اجرایی یاهو گفت این طرح می تواند به زودی موقعیت آگهی های یاهو را بهبود بخشد. تحریریه سایت های ABCNews.com و GoodMorningAmerica.com توسط ABC News اداره خواهد شد و تحریریه یاهو، سایت یاهونیوز را اداره خواهد کرد. دفاتر مشترک این پروژه در نیویورک، واشنگتن و لس آنجلس راه اندازی شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =