۱۰۷ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
جان آرات در خطر است، کمک کنید!

ورزش سه نوشت: این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...

ساعاتی بعد از کنایه تند پدر آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی، در خصوص جدایی او از سپاهان، مدیر آکادمی زردپوشان اصفهانی در اظهاراتی جدید به این اظهارات پاسخ داده و تمرینات انفرادی او را «خطر برای سلامتی» آرات دانسته است.

او همچنین از نگاه غیرحرفه‌ای پدر آرات انتقاد کرد و گفت فشاری که او بر فرزندش ایجاد کرده باعث شده آرات در موقعیتی قرار بگیرد که از انگلیس به ایران برگردد.

مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰ میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.

حرف‌های محمدعلی بصیریان را در ادامه می‌خوانید:

* متأسفانه آرات حرفه‌ای نیست
در ورزش حرفه‌ای معمولا قرارداد با بازیکنی بسته می‌شود که حرفه‌ای باشد و یک بازیکن حرفه‌ای قطعا بدون قرارداد در یک سیستم نخواهد بود، آرات از نظر شما بازیکن حرفه‌ای محسوب می‌شود؟ این بازیکن حرفه‌ای محسوب نمی‌شود.

* به ما گفتند آرات دوست دارد در سپاهان باشد
آرات یک استعداد است و از طرف آقای برومند یکی از مربیان ایرانی به ما معرفی شد که علاقه‌مند است به باشگاه سپاهان بیاید، باشگاه گفت چون یک استعداد ورزشی است، ما از او حمایت می‌کنیم، هماهنگ کنید که به اینجا بیاید تا از طریق باشگاه بتوانیم خدمات لازم را به او بدهیم، چون یک استعداد است و باید از او حمایت شود.

* اول از سپاهان تشکر کردند، حالا اینطور می‌گویند
برای عقد قرارداد نیاز بود دو طرف بنشینند مسائل را بررسی کنند تا به یک نتیجه برسند. دو نگاه وجود داشت، نگاه ما حمایت از آرات بود، ولی نگاه پدر متفاوت بود. حرف‌های او ضد و نقیض است. من یک استوری از ایشان دارم که بسیار از باشگاه سپاهان تشکر کردند که رفتار و برخورد خوبی با آنها داشتیم، اسکان و امکانات خوب در اختیارشان قرار دادیم و حالا حرف‌های دیگری می‌زنند، این حرف‌ها ضد و نقیض است، اگر شرایط بد بوده پس آن استوری برای چه بوده؟

* پدر آرات گفت حاضر نیستم قرارداد ببندم
ایشان آمدند به ما مراجعه کردند که علاقه دارند در باشگاه سپاهان باشند، باشگاه سپاهان هم با روی باز پذیرفت؛ با حضور آرات و پدرش در ورزشگاه نقش جهان جلسه گذاشتیم، مدیریت در آن جلسه از حضور آرات در سپاهان استقبال و اعلام حمایت کردند. بعد از این اتفاقات خانواده حسینی به سفر رفتند و بعد از برگشت پدر، قرارداد طبق مذاکرات قبلی آماده شده بود؛ ولی پدر آرات حاضر به امضای قرارداد نشد و گفت این اقداماتی که در نظر گرفته‌اید برای من بسیار کم است و من قرارداد را امضا نمی‌کنم.

* محل اسکان او در کنار بازیکنان حرفه‌ای بود
پدر آرات گفت یک محل اقامت برای ما در نظر بگیرید؛ ما هم در محل اقامتی که ورزشکاران حرفه‌ای ما اسکان دارند، سرمربی تیم هندبال بزرگسالان، سرمربی تیم والیبال بزرگسالان، بعضی بازیکنان فوتبال بزرگسالان آنجا اسکان دارند به ایشان اسکان دادیم. ایشان کاخ می‌خواستند که من نمی‌توانستم کاخ در اختیارشان بگذارم. ایشان آمدند و درخواست عجیب و غریبی داشتند، به ما گفتند یک خانه مبله کامل و بزرگ که بتوانم مهمانانمان را پذیرایی کنم بدهید، پول غذا و ماهانه 40 میلیون تومان به من بدهید، همه امکانات برای آموزش بچه در اختیارم قرار دهید.

* هم روانشناس و هم کارشناس تغذیه به او دادیم
باشگاه یک مبلغ ماهانه در نظر گرفته بود، مکانی برای اسکان و تمامی هزینه‌های آموزشی از جمله روانشناس، کارشناس تغذیه، مربی اختصاصی، مربی بدنسازی، تست‌های پزشکی، اقدامات پزشکی و سلامت در اختیارشان قرار دادیم که ایشان با این مبلغ مخالف بودند.

* پدر آرات به پسرش نگاه بیزینسی دارد
باشگاه مبلغ موردنظر پدر آرات را از جنبه حمایتی خارج می‌داند. معتقد است این مبلغ پیشنهادی جنبه بیزنسی دارد و مشخص است پدر نگاه بیزینسی به فرزند خود دارد، ضمن اینکه در مدتی که آرات اینجا بود مشاوره‌های مختلفی انجام دادیم و متوجه شدیم بچه بسیار تحت فشار است و احتمال ایجاد خطر برای بچه و باشگاه زیاد بود و احساس می‌کنیم در انگلیس هم همین مسئله بود و برای همین به ایران آمدند که امیدوارم اینگونه نباشد.

* آرات دست روی سینه می‌گذاشت و خسته بود
من اگر با بچه خودم رفتار و فشار جدی خارج از عرف بچگانه خودش داشته باشم و مثل یک آدم بزرگ به او نگاه کنم، ممکن است این بچه دچار مشکلاتی شود، این بچه وقتی سر تمرین می‌آمد، می‌دیدیم که دست روی سینه‌اش می‌گذارد، به نظر می‌رسید خسته است و تحت فشار تمرینی سنگین قرار داشت.

چند بار ما دیدیم که بدون هماهنگی با مربی و ما صبح این بچه را به ورزشگاه می‌آوردند و هوازی با او کار می‌کردند، بدون اینکه به مربی بدنساز گفته باشند و با باشگاه هماهنگ کرده باشند. این رفتارها را با این بچه داشتند و خطرناک بود و ممکن بود اتفاقی برای این بچه بیفتد. وقتی در قالب قرار نمی‌گرفتند، احتمال اینکه این مسئولیت (به خطر افتادن سلامتی آرات) به گردن باشگاه بیفتد وجود داشت.

* ما آماده حمایت و کمک هستیم اما...
وقتی آرات در اختیار ماست، تمرین، تغذیه، رفتار، فشاری که باید آورده شود، مدرسه و... به عهده من است، ولی وقتی پدر و مادر رفتاری اضافه انجام می‌دهند، این خارج از عرف است و ممکن است به بچه آسیب وارد شود. ما آماده حمایت هستیم و مجدد اعلام می‌کنیم ولی به شرطی که تمام اختیارات تمرینی و آموزشی بر عهده ما باشد.

* نمی‌خواستیم از نام آرات سوءاستفاده شود
اگر قرار بود تبلیغات سوء در پیج آرات شود، زیبنده نام سپاهان نبود، از همین رو باشگاه به پدر آرات اعلام کرد شما هر گونه تبلیغی خواستید انجام دهید با باشگاه هماهنگ باشید.

* آرات یک چهره فوتبالی نیست، اما استعداد دارد
این بچه گناه دارد. آرات تقصیری ندارد. این بچه پاک و معصوم و سالم جز ورزش چیزی نمی‌خواهد. ولی استفاده ابزاری از او می‌شود. من برای آرات آرزوی موفقیت دارم، آرات یک چهره فوتبالی نیست، ولی یک استعداد است که استعداد یادگیری حرکتی بسیار بالایی دارد، هوش بسیار بالایی دارد، ولی سرعتش نیاز به کار دارد، نمی‌توانیم به عنوان بازیکن فوتبالیست به او نگاه کنیم کنیم، چون هنوز به سنی نرسیده که تشخیص پوزیشن برایش انجام شود. ولی با بررسی‌ای که روی آن انجام شد استعداد فوتبالی خاصی ندارد و استعداد او در حوزه حرکات نمایشی ورزشی است.

* صفحات رشد او بسته شده، نگرانیم
با فشارهایی که به آرات آمده صفحات رشد او بسته شده است. آرات بچگی و بازیگوشی نکرده و از نظر ذهنی با همه بچه‌ها کاملا متفاوت است. من دلم برای این بچه می‌سوزد، آرزو داشتم در این باشگاه بود و به او خدمت می‌کردم، تمام تلاشم را کردم که هر کاری می‌توانم برای این بچه انجام دهم، ولی مسائل پدرش اجازه نداد این همکاری شکل بگیرد. فشار تمرینی بالا باعث شده صفحات رشد بچه بسته شود. این بچه نیاز دارد تمریناتش تغییر کند تا بتواند رشد کند.

* پدر آرات جواب تماس ما را نداد
پدر آرات دیروز با ما تماس گرفت و گفت که اگر امکان دارد چند روز دیگر در هتل اقامت داشته باشد که با درخواست او موافقت شد و بعد از آن دیگر جواب تلفن ما را نداد. در آخر هم لازم است همه را به استوری خداحافظی ایشان ارجاع دهم که صحبتی در خصوص نارضایتی از شرایط نکرده بودند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1763833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    چند ساله پدر این بچه داره زجرش میده. چرا هیچ کس جلوشو نمیگیره؟
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      کی بگیره؟ مگه ما در مملکت کمیته یا ارگانی برای مقابله با کودک آزاری داریم؟؟؟
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      آقا بچه خودشه چرا نمیذارید مردم زندگی کنن. هر کی خودش تعیین میکنه چطور زندگی کنه.
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      86 14
      ارگان که هست،اما مگه کسی جرات داره بگه بالای چشمشون ابرو!! ملت هشتک میزنن ما همه پدر آراتیم!!
    • محمد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      83 2
      فکرشو بکن.پدر آرات که کلا هیچ وضعش خرابه ولی اونایی که میگن بچه خودشه وضعشون چطوره دیگه مگه بچه خودشه میتونه بکشش؟
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      30 2
      من خیلی وقتہ اینو میگم تو اینستا ولی منو گفتن اسکلے و۔۔۔گفتم شاید خوبے بچہ رو بخواد ولے اینطوری بھش ضرر میزنہ میگفتن ورزش ادمو سالم نگہ میدارہ
    • سرباز IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      65 3
      این یارو کاملا مشخصه داره داد میزنه که فقط دنبال کسب ثروت هست و بس حتی به قیمت از دست دادن جون بچشم براش مهم نیست فقط ژست یه دیکتاتور رو به خودش گرفته و این بچه رو زجرکش میکنه تا به خواسته نامعقول خودش، پول و شهرت برسه دریغ از یه کم تفکر که بچه ها مسؤول نداشته های ما نیستن و مسؤول برآورده کردن آرزوهای ما هم میستن
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    پدر آرات میخوادتمام عقده های خودشو با این بچه تکمیل کنه .متاسفم
  • شهاب IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    کودک ازاری که شاخ ودم نداره.اینهم یک نوع کودک ازاریست.
  • مرتضی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    بدبخت پول پرست .طفلی بچه رو زجر میده
  • رضا IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    کلیپ های انیستای این بچه را من دیده ام.پدرش باید بداند از صدقه سر این بچه از آن خانه کوچک، خانه بزرگی اکنون دارد و باید از خودش خجالت بکشد.
  • DE ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    بچه ما مسئول برآورده کردن عقده های سرکوب شده ما نیست و قرار نیست خواسته های خود را به آنها تحمیل کنیم
  • gafar taba tabayi 65 IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    156 8
    پدرش جو گیر شده فکر میکنه استاد تمام ورزش های که وجود دارن هست. متاسفانه کاملا غیر حرفه ای هستند به نظرم باید اداره بهزیستی حضانتشو ازش بگیره. البته با مدرک و دستور قضایی که فکر کنم وجود داشته باشه
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      25 2
      متاسفم این دیگه چه پدری بچه به‌این خوبی داره قدر نداره☹️☹️☹️
  • محسن IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    129 9
    کودک آزاری مگه شاخ و دم داره؟!؛؛؛ کسی نیست جلوی این پدر خودخواه را بگیره
  • مسعود IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    129 6
    طمع‌انسان‌را‌نابود‌می‌کند‌روزی‌برسد‌که‌خدائی‌ناکرده‌همین طفل‌معصوم‌را‌به‌خاطر‌طمع‌پدرش‌سرگردان‌در‌خیابان‌ببینیم ‌امان‌از‌طمع‌خودش‌عرضه‌ای‌ندارد‌می‌خواهد‌از‌طریق‌فرزندش به‌پول‌وپله‌ای‌برسد.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    103 6
    قربانی هوا وهوسهای غیر کارشناسی پدر شده متاسفانه
  • کاف IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    115 4
    گناه داره بچه رو داغون کردی خداییش
    • گاف IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      14 75
      حالا یه پدر خوب پیدا شده که بچه ش رو ورزشکار دربیاره تا الواط نشه صدتا دلسوز پیدا شده....شما چه طور بچه تونو تربیت کردین .ناخن مصنوعی موهای رنگ کرده.....ول کنید ...اصلا خودتون تربیت دارین که اظهار نظر میکنید........
    • ایرانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      23 1
      آقا یا خانوم گاف نه از اینور افتادن خوبه نه از اونور
  • اکبز IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    100 7
    این هم نوعی از برده داری محسوب میشه . به عبارتی استثمار بدنی . واضح تر نقض حقوق بشر .
  • علی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    24 97
    سلام یکم تاسف داره کاش رو موضوع فرهنگ بیشتر کار بشه یه بچه ای که با علاقه داره تلاش میکنه ورزش میکنه با هم سن های خودش کنار پدرش کنار مربیاش اینجوری تخریب میکنن اگه زیدان ک شناسنامه فوتبالم بشمار میره بیاریم همین آدما تخریبش میکنن من بنظرم امثال کیروش و زیدان و آرات و ک سرآمد ورزش،علم،استعداد هستن رو بیشتر توی کانون توجهات قرار بدیم تا افراد مخل و با افکار پوچ رو از افراد دانا بتوان تشخیص داد و زمینه کنار گذاشتنشون آرام آرام فراهم سازیم تا جایگاه ورزش و شکوفایی استعدها ب جایگاه شایسته ای برسه
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    30 62
    من چند سوال دارم اول اینکه چرا این اظهارنظرهای نماینده سپاهان بعد از رفتن یه استعداد و قرارداد امضا نکردن گفته میشه برام عجیبه دوم طرف تشکر کرده و رفته و استوریشم کرده ک کنار نیومدیم دیگه اظهارات جنجالی یطرفه و نمیدونم دنبال تناقض پیدا کردن و اینا چیه سوم ،شما فقط همین یه مورد اختلاف سلیغه ای تمرین دادن پدر آرات دلرید توی باشگاه سپاهان دارید توی باشگاه سپاهان اختلاف سلیغه دیگه ای ندارید چرا اونا رو علنی نمیکنید همه میدونن تو یه مجموعه قرار گرفتن کم کم سلیغه ها به هم نزدیک میشه ولی این حرف شما جنبه انتقامی داره چهارم،همین مجموعه صنعتی،ورزشی سپاهان هرچی داره ب لطف همسایگانشه شما برای داداش بزرگتون ک بزرگتون کرده حق برادریتونو ادا کردید؟ یا میخواید آرات هم وارد همین سیاستتون کنید
  • محمد گرامی نژاد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    25 78
    مشکل خاصی ندارد طبیعیه
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    81 5
    نگاه بیزینسی دقیقا درست. نیازی نیست که تحقیق کنیم از روز اول و در حتی کلام ساده ش کاملا مشخص که بیشتر از فرزند فکر بیزینس فرزند
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    52 3
    خدا ساخته واسه پدره بیخیال بچه گناه داره
  • رضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    68 7
    متاسفانه قانون و دستگاه قضایی در این موارد مسِولیتی احساس نمی کنه و یا تلقی شون اینه که چون بچه خودشه هربلایی می تونه سرش بیاره !! چه کسی باید از این بچه حمایت کنه ؟؟؟؟
  • رها IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    12 1
    من نمی دونم واقعا این چه طرز تفکر مضحکی که میگید بچه خودشه بزارید هر کار می خواد بکنه یعنی اگر یه آدمی جلوی ما داره جون میده بگیم به جهنم البته با این طرز تفکر و مثلا روشنفکری بی خود فردا بقیه بچه شون رو هم جلو ما بکشند ارزش اون از حیوان کمتر باتوجه به دیدگاه بعضی ها مورد بعد چه اشکالی داره از همون ابتدا پدر و مادر استعداد بچه رو کشف کنند و اون رو تقویت کنند که در آینده به موقعیت شغلی و اجتماعی اون فرد کمک کنه که در آینده مثل خیلی ها نشند تو این وضع اقتصادی پسر علاقه دارع،استعداد داره و ...که به مسائل دیگه درسی و مواد دیگه میرسه چه اشکال داره در کنار بازی ،بچگی کردن تمرین و تلاش برای آینده اش داشته باشه فقط یک مورد آزار دهنده است اون هم فشار بیش اندازه که از طرف تمارین پدر انجام میشه همون قدر که موفقیت نیاز به تلاش و زحمت داره در کنارش نیاز به خواب و استراحت و سلامت جسمی و روانی داره که اینقدر این موضوع مهم شده که دیگه توجه ای به سلامت کودک ندارند و استعداد بدون سلامتی به هیچ دردی نمی خوره،همین طور که آدم ثروتمند و توخالی به درد نمی خوره به بچه ها باید کمک بشه نه استفاده م
  • الیاس IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    5 11
    من پدر ایشون رو دیدم میگه من میخوام از این بچه یه جکی جان در بیارم نه فوتبالیست
    • ابرانی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      4 2
      چه بیکار و الافی تو دیگه
  • یگانه IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    17 1
    کودک آزاری محض
  • طاهری IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    15 1
    یه لحظه ناراحت شدم برای اون زن و شوهر های بدون بچه که در فراق و چشم انتظاری حتی یک بچه هستند و خداوند متعال نخواسته دلیلش چیه خودش بلده ولی کسانی که دارند قدر نمی‌دانند
  • مادر داغدار۷۰ ساله IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    13 0
    خدا به راه راست هدایتش کنه این چه نادانی مگه دسمنش بچه به زور که کار د ست نمیشه انسانها به م نیاز دارند وراهنمای
  • مرتضی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    7 11
    من نمی‌دونم چرا تا یه خبری ما مردم میشنویم بدون اینکه اطلاع دقیق از جریان داشته باشیم قضاوت میکنیم.کودک آزاری ووووووووووو.کدوم پدری بده بچشو میخواد .اصلا درست نیست قضاوت الکی.یاحق.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    9 7
    انشالله که بهترینها پیش روت باشه پسره قهرمان خدا ساییه پدر و مادرت و رو سرت نگر داره تا موفقیتت و ببینن افتخار کنن بهت انشالله 🤲🤲
    • فاطمه IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      3 4
      ببخشید اشتباهی منفی دادم
  • بابک IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    10 1
    در اروپا اجازه نمیدهند اینطوررفتاربشه ولی متاسفانه درکشورما ایران عزیزما طرف میخواداز ارات سواستفاده کنه و پول دربیاره .مگه ارات کالاست؟؟؟؟؟ متاسفم.
  • علیرضا IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    6 4
    پدر کودک آزار را به دادگاه معرفی کنید،دلمان بحال بچه میسوزه که دست پدر بیرحم افتاده
  • امین IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    6 3
    تا الان که مشکلی نداشت .حالا که با کسانی کنار نیامده شده ناشی ..کودک‌ازار ..جان تخریبیم اگر باهامون راه نیان
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    4 1
    چه کارا
  • Mary IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    8 1
    به نظرم این نوعی کودک آزاری است!وقتی گفته میشود که کودکی وبازیگوشی نداشته است...
  • FAzEL IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    8 1
    دیگه گفته تا تنور داغه بچسبونم.... بیچاره آرات
  • امیر خان IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    8 1
    اگر این اتفاق مثلا آرات و پدرش در هر کجای دنیا که اتفاق میافتاد قانون حمایت از کودک و نوجوان جلوی پدر آرات میایستاد و بعلت سو، استفاده از فرزندش حزانتش را سلب و پدر را محکوم میکرد۰ پدر آرات دقیقا از فرزند خردسالش در جهت امیال شخصی خود بهره برداری منفی میکند و چه بسی سلامتی او را به خطر اندازد۰
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    8 1
    این آقا تا الان خارج بود میگفت ارات عاشق بارساست دید خبری نیس آمده ایران میگه عاشق سپاهان واقعا که برو همون انگلیس قرارداد ببند
  • حق IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    5 3
    چرا همچین حرفی میزنین یکم فکر بکنین شاید با آکادمی به مشکل برخورده آکادمی هم از حرصش رفته به رسانه ها کذب گفته تلافیش رو سرش دربیاد یک پدر هیچوقت بد بچشو نمیخواد
  • فرزانه IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    6 5
    من دوست دارم که پیشرفت کنند چون باعث افتخار ایرانی هستند. بنظرم تکنیک های قشنگی داره فقط باید بیشتر گروهی کار کنه ‌ . الان بهترین فرصت برای پیشرفت بود و باید تمام تمرینات و برنامه ریزی را بسپار به مربی . تمرینات اضافه باعث فشار میشه . بدن به استراحت نیاز داره ‌ . تمرینات باید اصولی باشه . تا حدودی موفق بوده پدرش ولی الان دیگه باید یکم بره کنار و اجازه بده مربی ها باهاش کار کنند ‌ نگاه مادیاتی داره ولی صد در صد بفکر پسرش است ‌که موفق باشه .
  • بختیاری IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 0
    جناب123که همه جا بنر کودک آزاری زدی حالا خود کوش و پدر این طفل معصوم. اگه تو هم مثل بقیه پوشالی نیستی
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 2
    چون آرات وپدرش در سپاهان نمانده‌اند، اینها میخان وجه ی پدر آرات رو در افکار مردم خراب کنند، وگرنه هیچ سختگیری پدر آرات به او نمی کند وکاملا آرام و با برنامه ای خوشایند آرات پیش می روند، امیدوارم هر دوشون سالم و تندرست باشند واز گزنددشمنان حسود دور باشند، در ایران ما همیشه با بهترین ها ونوابغ و قهرمانان متاسفانه خوب بر خورد نمیشود
  • امیر حسین ستار IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    3 4
    این بچه رو هم تتلو گندش کرد تتلو خودشم گفت که من مثل نردبون هستم همه ازم بالا میرن هیچکی منو بخاطره خودم نمیخواد همه بخاطره شهرتم میخوانم تتلو نباید این بچه رو گنده میکرد
  • محمد دهقانی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 3
    فقط خودم بودم یه روز تو لایو اینستاگرام شستم گذاشتمش اونور، میخواد از بچه خودش سواستفاده کنه، خیلی نامرده،
  • سیسی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 0
    لعنت ب این پول جان بچه اسو با پول طاق زده.....
  • نیما IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    9 0
    یه مدت اسم و خبری از این بچه نبود حالا رسانه ها میخوان دوباره بولدش کنن. میلیون ها آرات ما تو ایران داریم که حتی تو تغذیشون موندن. دراینکه ما باید نخبه هامونو تقویت کنیم شکی نیست ولی این شو آف رسانه ها قدیمی شده.
  • مرادی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    5 0
    چند سال قبل من به پدرش گفتم و الان هم توی این مصاحبه اشاره درست کردن که فوتبالیست با حرکات نمایشی فرق داره و ارات فوتبالیست نیست و نمیشه ولی در حرکات نمایشی بهترین هست..... رفتار پدر با پسر مثل دوستی خاله خرسه هست.....
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 0
    از پدر ارات باید شکایت کرد به دلیل سوئ استفاده و بدرفتاری
  • جاسم IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    5 2
    مردم نون زاویه سفرشون نیست. آرات کیلویی چنده
  • بهراد امیدی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    خیلی ممنون
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 0
    پدر آرات داره کاری می کنه که هم بچه ی خودشو از بین ببره هم آرات از تمرین متنفر بشه.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 1
    حرف مفت تا کی ؟چرا زمانی که در انگلستان بود حرف تمیزدین؟؟؟؟؟؟
  • عبدالله IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    5 0
    این پدر دچار توهم شده و تنها راهش این است که باشگاه ها هیچ نگاه ویژه ای به آرات نداشته باشند، مثل بقیه همسن و سالها با او رفتار کنند! در ݝیر اینصورت هم بچه آسیب می بیند هم خانواده او.
  • علی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 0
    پدرش فکر می کنم حس مالکیت شدید به کودک داره چند وقت دیگر که انشالله بزرگ بشه با انواع عقدها مواجه میشه چون نذاشته لذت کودکی رو حس کنه فرضا شد نابغه ورزش وقتی از لخاظ روحی داغون باشه چه ارزش داره؟!
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 0
    پدرش کمبود داره خیلی هم کمبود داره کمبودهای روحی
  • محمد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 0
    این رو پدر نگید . این بدبخت اصلا کودکی رو تجربه نکرد .فقط تحت فشار تمرین کرد و از نظر ظاهری توانمند و از نظر روانی متلاشی شده . این پدر رو باید به چار میخ کشید .
  • سارا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    4 0
    واخ .طفلک.کله صبح میبردنش ورزشگاه تمرینات سخت و...فک نکنم درستم بخابه.من بچم صبح میخادبره مدرسه دلم واسش میسوزه میگم سیرخاب نشده و ‌‌..این ک دگه انقدم بهش سخت میگیرن .ن پدر آرات بلکه مادرشم مقصره
  • امیر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    3 0
    این هم یک ورژن خاص از کودکان کار در جهان میباشد فقط کودکی که در کارگاه یا پشت چراغ قرمز یا کنار خیابان کار میکنه کودک کار نیست این چنین کودکانی که مجبور می‌شوند بچگی کردن را فراموش کنند و آموزش و تمرین خارج از رده سنی و سن کودکی بگیرند کودک کار هستن از ورزش گرفته تا علم و احکام و غیره
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    این مگه خارج از ایران نبود الان ارتباطش با سپاهان چیه؟
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 1
    خوب و اطلاع دهنده برای مردم