حضور پررنگ گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی 

گروه صنعتی پویان در رویداد پیش‌رو جامع معدن و صنایع معدنی تهران حضوری پررنگ خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو رویداد سالانه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» و «چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» با موضوع تبیین نقش و جایگاه بخش خصوصی در شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار تحت عنوان «رویداد جامع معدن و صنایع معدنی» از ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل هتل المپیک تهران با حضور تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار خواهد شد که ۶ شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی پویان به نمایندگی از این گروه صنعتی در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.
ابراهیم پویان مدیر واحد مارکتینگ گروه صنعتی پویان با اعلام این خبر، اظهار داشت: شرکت‌های شکوفا صنعت پویا، خودروسازان شکوفا صنعت پویا، نانوساختار شکوفا صنعت بنیان، نگین‌گهر پویا، کالا تجهیز بارمان و نوها به نمایندگی از گروه صنعتی پویان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی همچنین اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ سرکار خانم دکتر مریم کرباسی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیر تکنولوژی شرکت نانو ساختار شکوفا صنعت بنیان، کارگاه تخصصی «عارضه‌یابی، بهینه‌سازی و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، رویکردی موثر در کاهش هزینه‌ها و مدیریت توسعه پایدار فرآیندهای تولید صنعت فولاد» را برگزار خواهند کرد که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
ابراهیم پویان با بیان اینکه غرفه این گروه صنعتی در سالن B، غرفه B-11 برپا شده است، هدف از برگزاری چنین رویدادی را اینطور عنوان کرد: ایجاد فرصتی ارزشمند جهت تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی حوزه معدن و صنایع معدنی اعم از دولت، بهش خصوصی و انجمن‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی هدف از برگزاری چنین رویدادی است. امیدوارم نمایندگان شرکت‌های صنعتی زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند تا مقدمات بسیاری از همکاری‌ها، تعاملات و ارتباطات فراهم شود.
مدیر واحد مارکتینگ گروه صنعتی پویان در پایان از کلیه افرادی که در برنامه‌ریزی و همچنین آماده‌سازی و فراهم کردن مقدمات حضور این گروه صنعتی در نمایشگاه تلاش نمودند، تشکر و قدردانی کرد.
حضور پررنگ گروه صنعتی پویان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1762784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =