دادگاهی در انگلیس پیرمرد 66 ساله ای را به اتهام کلاهبرداری به 6 سال زندان محکوم کرد.

یونایتدپرس نوشت: آنتونی مک ارلین بر اساس مدارک موجود و گواهی فوت باید در دسامبر 2009 در هندوراس مرده باشد. بر اساس مدارکی که بعدا معلوم شده و خود مرده آنرا امضا کرده، وی هنگام تعویض لاستیک تراکتور در هندوراس جان خود را از دست می دهد.

آنتونی به ظاهر مرده مثلا به انگلیس بازگشته و بعد از امضای مدارک قانونی از شرکت بیمه تقاضای دریافت 520 هزار پوند حق بیمه عمر خود را می کند.

به گفته کمپانی بیمه ایس اینشورانس آنتونی همراه زن دوم خود بنام سونیا بیمه مورد نظر را طلب می کنند و وقتی کارمند بیمه از آنها پاسپورت می خواهد، وی از ارائه پاسپورت عاجز می شود. در تحقیقات اولیه و درخواست امضا و اثر انگشت، مامور بیمه می فهمد که اثر انگشت جدید با اثر انگشت روی گواهی فوت و سایر مدارک قدیمی بیمه یکی است و بعد پلیس را خبر می کند.

مک ارلین که اهل پثام در اسوارلینگ مانور است به گفته قاضی نه تنها حق خود بلکه حق مردم را نیز در این کلاهبرداری تضییع کرده و باید 6 سال حبس را تحمل کند. ماموران پلیس هنگام بازداشت مک ارلین تنها 3834 پوند در حساب وی پیدا کردند.

متهم در سال 1975 به جرم دزدی سه سال و نیم در زندان آب خنک خورده بوده و پلیس مدارک و اثر انگشت وی را نیز بایگانی کرده است و با مقایسه آن متوجه شدند که وی سابقه دار است.

/5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =