۲۹ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
هر ثانیه با «تیک تاک» در صدا و سیما

کنداکتوریا جدول پخش (برای احترام به بیست و سی) صدا و سیما:

- سرود جمهوری اسلامی ایران

- پخش محاکمه مدیرعامل تیک تاک در کنگره آمریکا با زبان اصلی

- پخش یک مسابقه‌ با نمک به مجری‌گری مهران رجبی همراه شال دور گردن

- پخش محاکمه مدیرعامل تیک‌تاک در کنگره آمریکا با زبان اصلی و زیرنویس

- پخش یک سریال یخ خنثی ترجیحا تاریخی – روستایی یا سیاسی - فلسفی با بازیگری مهران رجبی

- پخش محاکمه مدیرعامل تیک تاک در کنگره آمریکا با زیرنویس خالی

- پخش یک برنامه گفتگو محور با اجرای مهران رجبی اما بدون شال دور گردن

- پخش محاکمه مدیرعامل تیک تاک در کنگره آمریکا با دوبله فارسی به شکل hd

- پخش برنامه‌هایی با عنوان طنز و با اجرای کسانی، صد رحمت به مهران رجبی! مانند پل سید خندان + دی بی سی و... با هدف تمسخر مردم و کشورهای خارجی بجای انتقاد از مسئولین بی‌کفایت و طرح مشکلات مردم همچون برنامه دورهمی مهران مدیری و ... البته در دوره دولت قبل!

- پخش محاکمه مدیرعامل تیک تاک در کنگره آمریکا با زبان اصلی؛ زیرنویس؛ دوبله و با کیفیت4k با محوریت مهران رجبی

- پخش مسابقاتی کودک محور البته بدون حضور مهران رجبی(چه با شال چه بی شال)!!

- پخش چند خبر از اعتراضات؛ مصیبت و مرگ و میر کرونایی و بلایای طبیعی و غیرطبیعی در اثر فساد رایج در کشورهای اروپایی و آمریکایی

- پایان برنامه ها با چکیده ای از دادگاه مدیر عامل تیک تاک

توضیح ضروری برای مدیران مچ گیر صدا و سیما از شیطان بزرگ:

این روزها ماموریت اصلی رسانه ملی جمع و جور کردن و جا انداختن این مسئله است که چرا آزادترین کشور جهان(ایران) به قول اعضای تیم فوتبال روسیه (هنگام اقامت‌شان در ایران) با هیچ کجای دنیای ارتباط مجازی ندارد و برای این توجیه، ترجیح داده شده که سناریوی محاکمه مدیرعامل تیک تاک صبح تا شب پخش شود که یعنی آمریکا هم، همین کار را کرده است. اما برای مدیرانی که سطح درک مردم را در حد خود می‌دانند لازم به توضیح و تذکر چند نکته است:

  1. تیک تاک در صورت محکومیت برای مراکز خاص و رسمی فیلتر خواهد شد
  2. در صورت فیلتر شدن تیک تاک در آمریکا، این کار با محاکمه و شنیدن دفاع مدیرعامل مربوطه انجام خواهد شد و نه زدن یکباره کلید قطع کلیه شبکه‌های اجتماعی موجود و قلع و قمع آنها از دَم تا دُم فقط در چند روز و ایضا محکومیت و اجرای حکم همه شبکه‌های اجتماعی موجود بدون محاکمه!
  3. در آنجا به قدر کافی شبکه های جایگزین کارآمد وجود دارد.
  4. مگر نه این است ما روش آمریکا را بعنوان شیطان بزرگ در هیچ موردی قبول نداریم پس چرا این کارشان را هم‌اکنون الگو قرار داده و بعنوان راه فرار پیراهن عثمان کرده‌ایم؟!
  5. از همه اینها که بگذریم راستی طرح صیانت چه شد؟ مگر قرار نبود صیانت همان فیلترینگ نباشد حالا که فضای مجازی فیلتر شده چرا فیتیله این طرح هم پایین کشیده شد؟! نکند زبان مان لال منظور از صیانت همین فیلترینگ بوده!
  6. فراموش نشود باری به هر جهت و جهت اطلاع مردم(پیر و جوان و زن و مرد و کودک) مشغول استفاده از فضای مجازی غیر مجاز به مدد فیلتر شکن‌ها هستند آنهم با شدتی بیش از گذشته !! پس لطفا حداقل کمی هم از نگرانی اعضای کنگره آمریکا برای صیانت فضای مجازی‌شان را شما هم داشته باشید و اگر زحمتی نیست صیانتش کنید. یادتان باشد اوضاع فضای مجازی با فیلترشکن برای فرزندان ما خیلی بدتر از گذشته شده است و نیاز به اقدام فوری برای صیانت و یا ریختن هر خاک دیگری بر سرش دارد. البته اگر دغدغه واقعی برای صیانت و حفظ فرزندان ما از عدم آلودگی های فضای مجازی وجود داشته باشد نه دغدغه هایی مانند حفظ پست و میز
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1762170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =