دارنده مدال برنز پرتاب دیسک جهان گفت:« در صورت حمایت فدراسیون ، دیسک را در المپیک لندن 70 متر پرتاب خواهم کرد.»

احسان حدادی در نشست خبری اش گفت:« تمریناتم را برای المپیک از یک ماه دیگر در تهران آغاز می کنم.»

او با اشاره به برنامه ریزی دقیق تمرینی برای آمادگی رقابت های پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن ادامه داد:« حضور در اردوهای داخلی و خارجی در کشورهای آفریقای جنوبی ، پرتغال ، اسپانیا ، ایتالیا و روسیه تا المپیک بخشی از این برنامه هاست. ادعای پرتاب 70 متری در المپیک ادعای دور از ذهنی نیست چرا که با حمایت فدراسیون دوومیدانی محقق خواهد شد.دارندگان مدال طلا و نقره رقابت های جهانی و المپیک را در اردوها 15 نفر شامل مربی ، پزشک ، متخصص تغذیه ، روانپزشک و ماساژور همراهی می کنند اما من برای حضور مربی و ماساژورم در اردو مشکل دارم.»

حدادی با انتقاداز فدراسیون دوومیدانی پس از بازگشت از رقابت های جهانی کره جنوبی گفت:« مسئولان فدراسیون با وجود اطلاع داشتن از زمان بازگشتم از رقابت های جهانی که نخستین بار در تاریخ دوومیدانی نشان برنز جهان را کسب کردم به فرودگاه نیامدند.بیش از 2 ماه با بوخونسف مذاکره کردم اما فدراسیون اعلام کرد توانایی پرداخت حقوق ماهانه این مربی را ندارد. برای رفتن به اردوی روسیه بصورت شخصی هزینه کردم و تا امروز فدراسیون حتی یک ریال هم به من پرداخت نکرده است.»

حدادی ادامه داد:« در کجای دنیا یک ورزشکار برای حضور در اردوهای خارج از کشور باید در صف گرفتن ویزا از سفارت بایستد اما باور کنید بارها در این صف ایستادم. برای برطرف شدن مشکلاتم با افشارزاده دبیرکل کمیته المپیک صحبت کردم ایشان گفتند همه تمرکزت را معطوف آماده سازی برای المپیک کن.»

حدادی در پایان درباره اینکه تاکنون به هیچ تیم باشگاهی نپیوسته است گفت:« چرا یک فوتبالیست درجه 3 قرارداد 300 میلیونی با باشگاه امضا می کند اما یک ورزشکار قهرمان دوومیدانی باید 50 میلیون تومان پول بگیرد.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آشتياني IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    3 1
    بیایید واقع بین باشیم در فدراسيون قبلي به رياست اقاي سيد مصطفي كريمي كه خود از قهرمانان پيشكسوت دووميداني بودند حدود 10 تا 15 مربی خارجی اعم از روسی ، اکراینی ، بلاروسی و ارمنی در ایران به ورزشکاران دوومیدانی کمک می کردند . الحق و الانصاف نتایج بدی هم بدست نیامد . این را میتوان از تک تک ورزشکاران که با آنان کار کردند و کارشناسان واقعی دوومیدانی جویا شد . باید صداقت هم داشت و چشم به روی این قضیه نبست که اقاي مصطفي كريمي کلی ورزشکار تیم ملی دوومیدانی را به خود باوری و به سوی سکوهای آسیایی هدایت کردند وبيشترين مدال وافتخار در دوران آقاي كريمي بدست آمده .