افزایش تعداد حامیان ایتام دراستان چهارمحال وبختیاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ماه مبارک رمضان ۳۵۵۰ حامی جدید در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام شده‌اند.

حسین سلمان‌پور با اشاره به استقبال مردم نیکوکار استان از طرح اکرام ایتام و محسنین طی ماه مبارک رمضان بیان کرد: پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین طی ماه‌ مبارک رمضان در سراسر استان استقرار یافتند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت را ۶۱۷۰ نفر عنوان و خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در این طرح و پرداخت حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان زمینه رشد و پیشرفت فرزندان خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و غیره پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق علی در نظر گرفته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1760302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =