خطیب جمعه یاسوج: برای حمایت از «شبکه‌های ملی» با «فروشندگان فیلترشکن»  برخورد شود

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی تاکید کرد:در شبکه های اجتماعی غربی، جنگ ترکیبی راه افتاده است و آمریکا علیه کشور ایران کارهایی انجام داده که ترویج خشونت است.

  • آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج،با بیان اینکه استیضاح و محاکمه مدیر شبکه اجتماعی تیک تاک توسط آمریکا به دلیل مسائل امنیتی در حال انجام است گفت: ما هم به دلیل امنیت کشورمان با شبکه‌های اجتماعی متخلف و قانون شکن برخورد کرده‌ایم.

  • آیت الله حسینی ابراز کرد: آن ها ادعا دارند که این شبکه باعث ایجاد مشکلاتی در جوانان شده، کودکان شان سو تغذیه پیدا کرده اند و ترویج خشونت انجام شده، آمریکا اینگونه از شبکه تیک تاک شکایت می کند، آنها برای امنیت ملی خودشان اینگونه فعالیت می کنند اما امنیت ملی کشور ما برایشان مهم نیست.

  • وی ادامه داد: در شبکه های اجتماعی غربی، جنگ ترکیبی راه افتاده است و آمریکا علیه کشور ایران کارهایی انجام داده که ترویج خشونت است.

  • امام جمعه یاسوج عنوان کرد: شبکه های اجتماعی غربی امنیت ملی، وحدت ملی و اعتقادات و اخلاق و غیرت ما را مورد هدف قرار دادند و کشور ما را می خواهند اینگونه به هم بریزند.

  • نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اضافه کرد: وقتی ازدواج شکل می‌گیرد از هر پنج ازدواج یکی به طلاق ختم می شود و بخشی از آن به دلیل تاثیرات سو این شبکه های اجتماعی است که همه چیز را زیر سوال می برد.

  • آیت الله حسینی تاکید کرد: شبکه های ملی راه افتاده است که باید حمایت شوند و با کسانی که فیلتر شکن می فروشند برخورد شود.

  • وی با بیان اینکه باید قانون بر کشور حاکم شود افزود: اگر از اول جلوی این شبکه ها گرفته می شد اکنون چنین اتفاقاتی رخ نمی داد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =