دریافت مجوز از آموزش و پرورش برای کلیه مراکز آموزش دهنده به کودکان زیر ۶ سال ضروری است

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان گفت : تمامی کودکستان ها، مهد های کودک و کلیه موسساتی که به کودکان زیر ۶ سال آموزش میدهند باید مجوز خود را از آموزش و پرورش دریافت نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، افشین امیریان مدیر کل آموزش‌وپرورش استان در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان گفت : تمامی کودکستان ها، مهد های کودک و کلیه موسساتی که به کودکان زیر ۶ سال آموزش میدهند باید مجوز خود را از آموزش و پرورش دریافت نمایند.

وی گفت :همچنین کلیه مهد کودک ها و پیش دبستانی هایی که قبلا از سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش مجوز دریافت نموده اند لازم است برای ادامه فعالیت در سامانه ملی تعلیم و تربیت کودک برای تطبیق مجوز خود ثبت نام نمایند.

افشین امیریان خاطر نشان کرد : فرایند تطبیق مجوز مراکز پیش دبستانی از ابتدای فروردین ماه آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود : تا کنون ۷۵۰ مرکز در سامانه ثبت نام کرده اند و تعداد ۳۰۰ مجوز در سامانه پس از اتمام فرایند تطبیق، تایید شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : کلیه مراکز به منظور تطبیق مجوز ابتدا باید در سامانه ملی تعلیم و تربیت کودک ثبت نام نمایند سپس در صورت تایید مدارک توسط کارشناس منطقه، پرونده به هسته گزینش ارسال می گردد و پس از اتمام مراحل گزینش پرونده به صورت الکترونیکی به اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع و در صورت تکمیل بودن مدارک مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

وی افزود : از پایان اردیبهشت ماه امسال فعالیت کلیه مراکزی که از این طریق اقدام به اخذ و یا تطبیق مجوز نکرده اند متوقف خواهد شد.

گفتنی است: شورای نظارت بر فعالیت کودکستان های استان صبح دیروز با حضور مدیر کل، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی و اعضای این شورا در محل دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و روند تطبیق مجوز های کودکستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1755289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =