همه آنچه که پاول در دوران سیاستمداری خود تجربه کرد و آموخت اکنون در این کتاب جمع شده تا شاید سیاست های کهنه آمریکایی به داد سیاستمداران کنونی برسد.

به گزارش خبرآنلاین، کالین پاول، شصت و پنجمین وزیر امور خارجه آمریکا که از ۲۰ ژانویه ۲۰۰۱ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۰۵ تحت فرمان جرج دبلیو بوش در کاخ سفید کار می‌کرد با همکاری انتشارات هارپر کالینز کتاب «آنچه که به کار من آمد: درس هایی از راهبری و زندگی» منتشر خواهد کرد. همه آنچه که پاول در دوران سیاستمداری خود تجربه کرد و آموخت اکنون در این کتاب جمع شده تا شاید سیاست های کهنه آمریکایی به داد سیاستمداران کنونی برسد.

این کتاب در می 2012 منتشر خواهد شد و هزینه قراداد آن افشا نشده است. تینا آدریدیس، سخنگوی این انتشارات اظهار کرد که نویسنده از انتشار اختلاف نظرها و انتقاد های وارد به دونالد رامسفلد، وزیر دفاع سابق آمریکا و دیک چنی، معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در کتابش امتناع کرده است که بارها و بارها در دوران بوش به درگیری لفظی میان آنها منجر شده بود.

پاول که پیش از این کاندیدای ناموفق ریاست جمهوری آمریکا بوده است، در سال 1995 نیز خاطراتش را در کتابی با عنوان «سیاحت آمریکایی من» منتشر کرد اما او هرگز از دوران سیاستمداری خود تاکنون چیزی منتشر نکرده و تنها بیوگرافی اش را در سال 2006 با عنوان «زندگی کالین پاول» به چاپ رسانید.

سایبر پرس کانادا/ 26 سپتامبر/ ترجمه غزاله صابری

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =