۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷

فارس نوشت:

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی طی سخنانی از حمایت‌های بی دریغ آمریکا از این رژیم در جریان حمله انقلابیون مصر به سفارت تل‌آویو در قاهره و نیز سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی عمیقا قدردانی کرد.


به گزارش فارس، "آویگدور لیبرمن" صبح امروز در اظهاراتی به رادیو رژیم صهیونیستی گفت که باید از آمریکا به دلیل حمایت‌هایی که در جریان یورش به سفارت تل‌آویو در قاهره به عمل آورد و همچنین سخنرانی اخیر"باراک اوباما" در مجمع عمومی تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در خصوص بیانیه کمیته چهارجانبه صلح و درخواست برای ازسرگیری فوری مذاکرات مستقیم با تشکیلات خودگردان تصریح کرد که اسرائیل باید با وجود همه ملاحظات با پیشنهاد کمیته چهارجانبه برای ازسرگیری مذاکرات موافقت کند.

لیبرمن همچنین "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به فرار از سازمان ملل پس از ایراد سخنرانی در مجمع عمومی به دلیل ترس از مذاکره با رژیم صهیونیستی متهم کرد.

وی مدعی شد که فلسطینیان برای عدم اجرای مذاکرات بهانه‌تراشی می‌کنند و افزود که عباس همچنان خواهان بازگشت آوارگان است و حتی اگر کشور فلسطین در کرانه باختری تشکیل شود باز هم عباس تمایل دارد که آوارگان به اسرائیل بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: فلسطینی‌ها از درخت واقعا بلندی بالا رفته‌اند، مهم‌تر از ارائه درخواست به سازمان ملل، متن سخنرانی عباس در مجمع عمومی بود؛ طی این سال‌ها سخنرانی به این شدت و تحریک‌آمیز ندیده بودم، رویکرد عباس صلح نیست بلکه بر عکس است.

این اظهارات لیبرمن در حالی است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است فردا به منظور بررسی پیشنهادات کمیته چهارجانبه در خصوص ازسرگیری مذاکرات مستقیم با فلسطینیان تشکیل جلسه داده و در مورد آن تصمیم‌گیری کند.

برخی منابع دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پاسخ اسرائیل به بیانیه کمیته چهارجانبه مثبت خواهد بود زیرا هدف از آن بازگشت فوری به مذاکرات مستقیم بدون شروط قبلی و بدون اشاره به توقف شهرک‌سازی و یا بازگشت به مرزهای 67 است.

5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ببر سرخ مازندران IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 1
    گور پدر هر چی صهیونیست و من باما و توباما و اوباما