۱۸ نفر
۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
هرگز طرفدار یکی مثل قلعه نویی نبوده‌ام اما...

امیرقلعه نویی موافق و مخالفان زیادی دارد اما چیزی که عیان است این است که در حال حاضر او سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران است.

بدون تعارف بگویم؛هیچ وقت طرفدار یکی مثل امیر قلعه نویی نبوده ام.دلایلش هم کاملا مربوط به خودم است اما چیزی که مشخص است و نمی توان آن را کتمان کرد عملکرد او در طول همه این سال ها بوده است.

چه بخواهیم چه نخواهیم پر افتخارترین مربی ایران است؛حتی اگر خیلی ها بیایند و بگویند لابی کرده،بازیکن حریف را جذب کرده یا سخنانی از این دست که البته هرگز هم اثبات نشده اند!

او امروز روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است و در 2 بازی هم ترکیب را چیده،تیم را آنالیز کرده و اتفاقا نتیجه هم گرفته.حالا انتقاد هم هست که روسیه چه تیمی بود،یا کنیا 500 روز بازی نکرده بود و این ها هم شدند حریف؟!

انتقاد است و فضای مجازی هم پر از حاشیه.خیلی ها از قد و قواره حرف می زنند و تیم ملی را مناسب قلعه نویی نمی دانند.خیلی ها او را با کی روش و سایر مربیان خارجی مقایسه می کنند و از نظر خیلی ها او مربی بدون دانشی است که چیزی برای یاد دادن به امثال طارمی،جهانبخش،سردار آزمون و سایر لژیونرها ندارد و بیشترین دانشی که کسب کرده همان دیدن تمرینات لورکوزن از پشت فنس ها بوده است!

ابتدای مطلب گفتم،هیچ وقت طرفدار یکی مثل امیر قلعه نویی نبوده ام اما در شرایط فعلی مملکت،در شرایطی که کمبود منابع مالی است،در شرایطی که استخدام سرمربی خارجی هزینه بر است و در شرایطی که زمان هم زیاد نیست(برای جام ملت ها) حالا قلعه نویی برای دومین بار روی نیمکت تیم ملی نشسته است.انتظار خودم یکی مثل جواد نکونام بود که به نظرم سرمربی به روزتری از قلعه نویی است وشاید می توانست ارتباط بهتری با بازیکنان تیم ملی بگیرد اما سکان فعلا در دستان قلعه نویی است و باید به هر تصمیمی که می گیرد احترام گذاشت.خیلی زود است برای انتقاد و خیلی زود است که روی همه چوب خط ها رنگ قرمز کشید و او را سینه دیوار قرار داد.او در 2 بازی سرمربی تیم ملی بوده و خوب بازی کرده اند یا بد،نتیجه گرفته اند یا نه چندان اهمیتی ندارد.هیچ فرصتی تا جام ملت ها نیست و حتی اگر بهترین سرمربی جهان هم روی نیمکت ایران بنشیند شاید نتواند کار خاصی بکند.

باید تا همان جام ملت ها به قلعه نویی(شاید هم فراتر از جام ملت ها)فرصت داد و عملکردش را برانداز کرد.شاید اتفاق هایی افتاد که غیر قابل پیش بینی باشد؛اگر نه آن اتفاق های قابل پیش بینی را خیلی از مربیان؛حتی خارجی ها هم رقم زده اند و نتوانسته اند عنوان قهرمانی در جام ملت ها را کسب کنند و جام را به ایران بیاورند.فعلا باید دندان روی جگر گذاشت و فارغ از هرگونه تفکری به سرمربی تیم ملی،انتخاب هایش و تفکراتی که برای تیم ملی دارد احترام گذاشت حتی اگر این تفکرات برقراری نظم به روش سنتی،رو آوردن به کلیشه ها و کوتاه کردن موی بازیکنان باشد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1748336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    23 55
    میشد از ظرفیت هایی که از سرمایه گذاری قبلی ایجادشدن استفاده کرد از حسین فرکی که چند سال در کنار مربیان کروات بلاژهویچ و برانکو بود همراه با مارکار اقاجانیان که 8 سال کنار کی روش بود تلفیق از کی روش و برانکو و وحید هاشمیان بی تجربه رو در کنار این دو تا قرار داد که با تجربه بشه این طوری حداقل هم از سرمایه گذاری زمانی و علمی و تجربی قبلی استفاده کرده بودیم هم مربی جدیدی رو به فوتبال معرفی میکردیم
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      43 16
      واقعا چرا نمی خوایم به یک انتخاب احترام بذاریم؟
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      24 42
      وقتی میدونیم که قلعه نویی چیزی برای اضافه کردن به فوتبال ملی نداره چه اصراری برای کار کردن با ایشون داریم.خیلی واضح و قابل پیش بینیه که تفکرات قلعه نویی در حد تیمهایی مثل کره و ژاپن نیست و در صورت برخورد با این تیمها تو جام ملتها حذف میشیم و قلعه نویی هم کنار میره،در واقع مجبوره کنار بره و البته بعد از برکناری همون بهانه های آشنای همیشگی رو خواهد داشت.و اما در مورد مشکلات مالی برای استخدام مربی خارجی،خیلی خنده داره بگیم کشوری که جزء بزرگترین دارندگان ذخایر نفت و گاز دنیاست،پول نداره که یه مربی بین المللی استخدام کنه.در اینجا باید پرسبد پس پول کی روش چطوری پرداخت شد؟.در نهایت ،پروژه استفاده از مربی داخلی تو این مقطع یه اشتباه بود که خیلی زود این اشتباه برای همه روشن خواهد شد.
    • علی آبی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      28 2
      ۸ سال به کی‌روش قهرمان یا فینال جامی رفتیم؟؟ ۶ سال تمام فقط به عراق باختیم به قطر باختیم ۱ بازی با ژاپن داشتیم باختیم تیم دفاعی و بدون تاکتیک در حمله
  • یک ایرانی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    54 24
    خسته شدیم ازاجنبی پرستایی چون شما،رونالدوومسی بیسوادن اما از بزرگترین بازیکنان دنیا هستند
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      32 13
      اصلا خوندی مطلب رو؟ یا همین طوری اومدی نظر دادی؟این بنده خدا نوشته که طرفدار قلعه نویی نیست ولی بهش فرصت بدن
    • مجید IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 2
      عزیزم ظاهرا شما بیسوادی که فکر میکنی رونالدو و مسی سواد ندارن
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    28 13
    موافقم باید حمایت بشه مرسی از شما که حقیقت رو گفتید و با اینکه طرفدار قلعه نویی نبوده اید اما حرف حق را زده اید درود به شرف شما و امثال شما
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    36 8
    ما هم طرفدار قلعه نویی نبوده ایم ولی راست می گویید به نظرم بد نیست یک فرصت بدیم به مربی ایرانی
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      2 9
      قلعه هنیی یرای بازی های آسیایی خوب است ولی در بازی های جهانی بعیده موفق باشه ...
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    45 9
    این همه فرصت به مربی خارجی یک بار هم به یک ایرانی اعتماد کنیم شاید جواب داد
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    36 7
    ماها عادت داریم هنوز چیزی نشده انتقاد کنیم این چیزها توی ایران طبیعی هست
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    15 20
    منم هرگز طرفدارش نبودم
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    11 8
    موافقم
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    31 29
    دانش فوتبالی قلعه نویی مربوط به عهد بوق است و خواهید دید که تیم ملی باز هم به جایی نخواهد رسید وقتی هم می بازه میگه بضاعت فوتبال ما همینه!!!
    • جعفر IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      26 5
      دانش فوتبال را چی تعریف میکنی؟
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      5 2
      تفکر رنگی شما حتماً عهد کنونی.... اینهمه افتخارات و امتیاز با دانش بوده عزیز گر خواهی نخواهی.... اینهمه پیشکسوت و کارشناس فوتبال حتماً اندازه ی امثال شماها چیزی بلد نیستند قریب 90درصد شان از ایشان حمایت کامل دارند.... حب و بغض رنگی فوتبال ملی ما را همیشه بيچاره کرده....مگر کارلوس کی روش باهشت واندی سال زمان با آن همه مدارک و علم روزش چه چیزی قابل دفاع برای فوتبال ایران اضافه کرد دریغ از یک فینال حتی در آسیا آنهم با آن امکانات و اختیارات بیش از حد واندازه...
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    11 34
    به نظرم توی جام ملت ها چیزی نمی شیم انتخاب های بهتری هم بود.جواد نکونام هم بهتر بود هم جوانتر و هم به روز تر
    • فولاد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      26 5
      جواد نکونام برای تیم ملی مناسب نبود چون تفکرات بازی دفاعی دیه‌گو سیمئونه ای/ کارلوس کیروشی داره. آگر یواخیم لو مربی ایران میشد، خوب بود. با آلمان قهرمان شد.
  • Ali IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    39 5
    مگر کیروش چه آورده ای جز غرور و نخوتش برای ایران داشت حتی یک بار در داخل ورزشگاه مسابقات تیم ها را تماشانکرد که اولین وظیفه ی او بوده واز دوازده ماه سال یازده ماه آنرا به خرج ایران مرخصی بود اما الان درقطر برعکس است به ورزشگاه میرود مسابقات را ازنزدیک میبیند با بازیکنان در حین و یا بعد مسابقه دیدن وصحبت میکند حتی با بازیکنان ایرانی که به او مربوط نیست (ازنظر وظیفه اش ) حال بگردید ببینید آیا میتوانید در مدت نزدیک به ده سالی که او مربی ایران بود یک بار با مربیان ایرانی جلسه ی هم اندیشی گذاشته باشد او فقط به فکر خودش و گرفتن پولش بود که به نظر بنده حتی نیمی ازآن نیز سزاوارش نبود و طبعا حلال نخواهدبود وحرام است هرچند که او به حلال و حرام اعتقاد نداشته باشد .
    • علیرضا DK ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      اونایی که از آورده رفتن به فینال میبینن پس بشینن و منتظر باشن. کیروش واسه فوتبال ما گالیور بود و تیم داغون ۲۰۱۱ گرفت و یه تیم جدید ساخت و از اوردهاش هم ساختمون پک و نظم به فوتبال باشگاهی پا بود. تنها کل فدراسیون پوش می‌کرد واسه اینکه تیم ملی برسه به بهترینها و کلی آرشیو از بازیکنای لیگ طبقه‌بندی شده تو پک هست. یکی مثل سرلک یا سهرابیان ۱ شبه فیکی نمیشدن چون باید یه مسیری طی میشد تا به لباس تیم‌ملی برسی. دورانش تو ایران تموم شده بود ولی اونایی که این جیزاو نمیبینن کلا بهتر فکر کنن و تگرشونشون مقطعی نکنن.
  • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    35 1
    من معمولا کامنت نمیزارم ولی این متن دقیقا مثال با خنده خنجر زدن است.
  • میرناصر IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    11 0
    دو پیشنهاد ۱- کلیه بازیکنان روی جبران ضعف و خطاهای بازی قبلی تمرین و تکرار کنند تا همان خطاها را تکرار نکنند. ۲- از مسیر تکراری و انحصاری پاس به جناحین و ارسال به دروازه دست بردارند، و حمله گروهی به قلب دفاع را دنبال کنند و برای این منظور دو نفر را با تکنیک های مسی تربیت کنند و چهار نفر هم برای مشغول کردن بازیکنان حریف در زمان حمله به قلب دفاع تربیت کنند و سه نفر هم برای شوت محکم و موثر روی دروازه تربیت کنند، وگرنه بازگشت به میانه زمین و پاس کاری خط میانی فقط اتلاف وقت و گل خوردن در دقایق پایانی را به دنبال دارد.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    45 7
    کسی مثل قلعه نویی یعنی چه؟ این تیتر توهین آمیزه.قلعه نویی عصاره فوتبال داخلیه.اگر اونو قبول ندارید بخش بزرگی از فوتبال داخلی را قبول ندارید
  • یک ایرانی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    21 2
    من هم طرفدار قلعه نویی نیستم،اما مگر در چند دوره گذشته با مربیان خارجی توانستیم قهرمان بشویم؟مگر با وضع مملکت می توان مربی تراز اول آورد و امکانات را برایش فراهم کرد؟مگر کی‌روش با آن هزینه و مزایا و امکانات چه کرد؟در بین مربیان داخلی کدام یک افتخارات قلعه نویی دارد و یا حتی نزدیک به اوست؟نکونام و ..در جدول لیگ کجای آن قرار دارند؟ در فرصت کم باقی مانده (به فرض داشتن بهترین مربی جهان و امکانات لازم )می توان چه کرد و چقدر دانش فوتبالی به بازیکنان منتقل کرد؟و ...با تمام این شرایط قلعه نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود و چه خوشمان بیاید و نیاید مربی تیم ملی است.باید فعلا از او حمایت کرد و امیدوار به آینده بود. آینده ای که مدیران ورزشی درک کنند ،باید به تیمهای پایه رسیدگی کرد،فوتبال یک علم است و باید مربیان داخلی به آن مجهز شوند،فوتبال یک صنعت است و باید برای آن درست هزینه کرد و برنامه ریزی داشت،باید برای فوتبال زمان گذاشت و زمان داد تا نتیجه زحمات کارهای ریشه ای و پایه را دید و برداشت کرد.امیدوارم روزی مسئولین واقعا این موضوع را درک کنند و ریشه ای اقدام و اصلاح کنند.
  • قنبر IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 20
    من سالها فوتبال میبینم چهل سال است مرتب قلعه نوی مرد مومن است ولی مربی خوبی نیست به جای اومربی تراکتور وهمانکروات قبلی دل و جگر داشت مخالفم این ربط به وضع اقتصادی ندارد هرایرانی پنجصد هزار بریزد همه نه فقط سی ملیون نفر مربی با کلاس کی‌روش چکار کردخواهید دید باقطر چه خواهد کرد یکی گل محمدی جوادهم بدنیست
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    10 8
    عمو خانه از پایبست ویران است به شتر گفتن چرا گردنت کجه گفت کجام صافه چی مون سر بقیه دنیاست که ورزش و فوتبالمون باشه
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    8 2
    قلعه نوعی مربی خوبیه اما الان با دعوت مقانلو حاج صفی کنعانی نور افکن اسدی و..... اشتباهاتی کرده به خودش آسیب میزنه این نفرات اصلا در حد تیم ملی نیستن
  • سیسبان IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    25 4
    اتفاقاآقای امیرقلعه نوعی یک سرمربی جاافتاده وفکوراست پشتیبانش باشیم وبرای تیم ملی آرزوی توفیق نماییم،
    • خ IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      11 2
      برای بیگانه پرستان همیشه مرغ همسایه غازه . کدام مربی خارجی امد که تیم را قهرمان جام ملتها کرد . این همه پول گرفتند چه گلی به سر فوتبال ایران زدند . کیروش ده سال خورد و برد و جز هارت و هورت و دفاع اتوبوسی و بدترین نتیجه ها چه کرد . دو بازی امیر خان با تیمهای قویتر از ایران به فاصله چند روز پس از سر مربی گری انجام داد تیمهای مقابل را وادار به دفاع اتوبوسی در مقابل تیم ایران کرد حالا هی بگویید او خوب نیست و در حد لژیونرهای ما نیست او حتی مسی و رونالدو را هم می تواند تحت کنترل خود در باورد . مهلت داشته باشد بهترین نتیجه های تاریخ فوتبال ما را رقم خواهد زد اگر حسودان بگذارند . امیر خان بی نظیر هست به کوری چشم بیگانه پرستان .
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    30 3
    به اندازه کارلوس کیروش زمان بهش بدهید
  • حمید IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 1
    به نظرم امیر قلعه نویی مربی خوبی بازیکن خوبی نداریم نمونش بازی با کنیا بود
  • پرستو IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    8 0
    بعضی از دوستان میگن قلعه نوعی مربی با دانش و به روزی نیست، انگار سایر مربیان ایرانی با دانش هستن.. همه مثل هم هستن یا شاید بعضی از آنها کمی به روزتر.. مگر سیستم فوتبال ما برای مربیان داخلی فرصتی ایجاد کرده تا علم و دانش خودشان را در زمینه ی فوتبال افزایش دهند یا برایشان سرمایه گذاری کرده که در دوره های مختلف شرکت کنند؟ مقصر سیستم بیمار فوتبال ماست
  • GB ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    3 5
    اصل مطلب این است که ایشان روی سر ما سلمانی یاد بگیرد؟!! آقا جان، اردشیر این کاره نیست. فهمیدنش خیلی هم سخت نیست. به بی برنامگی تیم در همین دو بازی بسیار ساده نگاهی دوباره بیاندازید. ضمنا تیم های باشگاهی چطور می توانند پول مربیان خارجی که اتفاقا هم خیلی موفق هستند را بدهند؟!!!
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    8 0
    قلعه نوعی خوبه. وقت میخواد
  • صادق IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    4 4
    سلام جوونا.زمانیکه داش صمدوقلعه نوعی تواستقلال بازی میکردیادتونه؟بهترین گلزن استقلال یاصمدبودیاژنرال.استقلال قهرمان شدباژنرال یادتونه؟مسلماهیچکدومتون یادتون نیس.مربی قهرمان استقلال سپاهان و....تیمهای کلااول جدوله بهرحال نصف عمرش فوتبال بازی کرده ولی خیلی دوستش دارم تیمش موفق بشه اما دوس نداشتم این موقع مربی بشه چون اوضاع اقتصادیمون افتضاحه پس خواهشاامیرجون استعفاکن .
  • سلطون خان IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    7 1
    با اینکه زیاد موافق جناب قلعه نویی نیستم ، ولی صد شرف دارد به افرادی همچون کی‌روش که نه تاکتیک داشت و نه در حد تیم ملی ایران بود. فقط راه غالب کردن خودش رو به آقایون مسئول رو خوب بلد بود
  • ایرانی با غیرت IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    7 1
    بیش از هشت سال کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی بود و دوبار ایران را به جام جهانی برد و هیچ جامی را هم نصیب ایران نکرد. حال فقط تا اخر جام ملت های آسیا حدود 10 ماه به قلعه نوعی فرصت دهید تا برنامه اش را پیاده کند. فکر نمیکنم که این فرصت سوزی باشد. در ضمن باید قبول کنیم که هر سر مربی داخلی دیگر را هم که جای امیر قلعه نوعی قرار دهیم نتیجه ائی بهتر از امیر قلعه نوعی به دست نخواهد اورد.
  • سعیدخدادادی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    5 1
    از قلعه نویی بالاترنداریم
  • علی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    4 3
    یه روزی علی پروین شد سرمربی تیم ملی،میگفتن فوتبال علی اصغری،مایلی کهن شد،تخریبش کردن،مرحوم پور حیدری و علی دایی سرمربی شدن به نحو دیگری مورد حمله قرار گرفتن،در صورتیکه در ان زمانها این مربیان قهرمان آسیا شدن ،ما ایرانیها تا کی میخوایم هموطن های خودمون رو تخریب کنیم،و اشخاصی که دم از دانش میزنن بگن که با دانش کیروش تیم ملی ایران کدام جام رو فتح کرده با بازیکنانی مثل طارمی و آزمون؟بایستی به مربیان وطنی اعتماد و کمک کرد و امکاناتی که برای مربیان خارجی فراهم میشه برای اینان نیز مهیا بشه،قطعا با این همه لژیونر شاغل در اروپا ،مربیان ایرانی موفق خواهند بود.
  • احد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    5 2
    اتفاقا خیلی هم عالی هست امیر خان فقط حمایت وفرصت میخواد مگه بیست سال قبل اجنبی ها بودن جام آوردن مگه بعد از باختهاشون،امدن توضیح دادن به مردم فقط ساک پر از پولهاشون را گرفتن در رفتن به ریش همه خندیدن به ایرانی بودن باید افتخار کرد
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    5 3
    و همین دوتا بازی هم میشد بر باد رفتن نظم و دیسیپلین بازی و فوتبال دیمی هر کی برای خودش رو که به طور مسخره ایی اسمش را فوتبال ایرانی و تهاجمی میذاریم دید به نیمه نهایی جام ملتها هم دیگر نخواهیم رسید
  • ابی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 4
    شیر امیرخان اس اس ته
  • Sattar IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    2 3
    گووار دیلو یا مورینو هم بیارن بازم به مزاج یک عده خوش نمیاد برای یک بار هم شده از یک نفر حمایت کنیم بلکه موفق شود بابا بسه دیگه انتقاد
  • DE ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 4
    مطمئن باشید اگر از قلعه نویی حمایت بشه و براش حاشیه درست نکنن نتیجه میگیره اگه باند فردوسی پور بزاره همون باندی که بازیکن های تیم ملی رو تیر کرد بروند پیش رئیس جمهور و زیر آب اسکوچیچ رو بزنن و کیروش دلال شارلاتان رو غالب کردن به مردم
  • جمشید IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    4 0
    میشه بفرمایید قلعه چه افتخاراتی برای ایران و باشگاه کسب کرده که میگین پر افتخارترین مربی ایران هست این اقا تو جام ملتهای اسیا تو یک هشتم حذف میشه و اگه باز بهش فرصت بدن به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود نمیکنیم
  • محسن محمدخانی IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 3
    شما با کدام مربی موافقید تاوزارت ورزش اونا انتخاب کنه بفرمایید ماکلا غریبه پسندیم وبه خودها ارزش قائل نیستیم
  • مسعود IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 4
    سلام عرض ادب خدمت هموطنان عزیز فدارسیون فوتبال ایران ۸ سال به کی روش فرصت داد آخرش هیچ واگر همان زمان که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شده بود زمان بیشتری به این مربی فرصت داده شده بود مطمئنن الان از عملکرد آقای قلعه نوعی نسبت کی روش رضایت بهتری داشتیم امسال هم مطمئن باشید آقای قلعه نویی برای کشور عزیزمان جام خواهد آورد به شرطی که ما یار دوازدهم تیم ملی باشیم
  • سیدمحمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    2 5
    کسی که به نیمکت تیم ملی کشورش پشت می کنه لایق این نیمکت نیست آقای نکو نامی که مثال زدید اینطور آدمی است این آدم اگر در حد بزرگترین مربیان دنیا هم باشه لیاقت این نیمکت مقدس را ندارد من یک پرسپولیسی هستم ولی به امیر آقا احترام می گذارم و ان شاالله که تیم ملی را به جایگاه واقعی خودش می رساند