پیشکسوت استقلال: آقای مخبر برای استقلال چه‌کار کردید؟‌

خبرورزشی نوشت: محمد نوری بازیکن پیشین تیم استقلال نسبت به عدم کمک به این باشگاه معترض است.

پیشکسوت استقلال در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این باشگاه گفت: «آقایان شرایط استقلال نگران کننده است، پس کی می‌خواهید به این باشگاه کمک کنید؟ آقای مخبر مگر شما نگفته بودید دولت به استقلال کمک می‌کند، پس چرا خبری نیست؟ تعجب می‌کنم که چطور برای پرونده کالدرون دولت همه توانش را گذاشت اما امروز برای پرونده استراماچونی سکوت کرده است.»

نوری در ادامه افزود: «آقایان بحث استقلال، باشگاهی نیست و ملی است و اگر خدای نکرده این تیم محروم شود، آبروی فوتبال ایران می‌رود. چند روز بیشتر باقی نمانده و همه هواداران استقلال مضطرب هستند. اگر می‌خواهید کاری کنید، الان انجام دهید.»

او در ادامه افزود: «همه مدیران سابق استقلال که در این پرونده نقش داشتند و سبب فراری شدن استراماچونی شدند، باید مجازات شوند. آن‌هایی هم که همه پول‌های استقلال را خرج کردند اما پول استراماچونی را ندادند، باید مجازات شوند. حساب باشگاه استقلال را خالی کردند اما طلب استرا را ندادند تا این باشگاه در بدترین شرایط خود قرار بگیرد. من به عنوان پیشکسوت استقلال برای این پرونده استرس دارم و می‌دانم که حال هواداران استقلال هم خوب نیست. تو را به خدا زودتر این پرونده رسیدگی کنید که وقت نداریم.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1747015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیکار دوله IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    در فدراسیون فوتبال رو ببندن و پولش رو خرج مردم کنند به خدا بهتره چیه این فوتبال بدرد نخور که ایرانی ها دارند جام جهانی سرافکنده تر از جام های دیگه بازی با روسیه از همه بدتر بابا مردم بیشتر از این فوتبالیست های دوزاری به پول نیاز دارند خرج چهار تا مثل فایلی می کنید بعد سر از ناکجا آباد در میاره، و پزش رو به مردم میده ووووووووللللللللل کنید فوتبال رو گل بگیرن در فوتبال رو اهههههههههه
  • اقبال DK ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    کفگیر به ته دیگ خورده چون هرچه پول بود دادن جای بدهی مربیان پرسپولیس
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    بخدا این دور از انصاف وعدالت است که دولت بخواهد صد میلیارد تومان بااین وضعیت تحریم وتورم وکاهش ارزش پول به استقلال کمک کند نهایتش استقلال در اسیا بازی نمیکند تازه اگر هم اسیا بازی کند اوت میشود ونباید انچنان مهم باشد تازه اگر لیگ یک هم سقوط کند انهمه مهم نیست چون توی لیگ سه هم بازی کرده