مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

مراسم تحویل سال۱۴۰۲ همزمان با پایان سال جاری، با حضور مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک پیشاپیش نوروز سال۱۴۰۲، اظهارکرد: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا گذراندند.

او افزود: امسال نیز مراسم تحویل سال۱۴۰۲ با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

اسمعیلی گفت: با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت۲۳ شب، روز دوشنبه، ۲۹اسفند ماه با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تلاوت قرآن کریم، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله این برنامه‌ها است.

او افزود: در این همایش فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های معظم شهدا با برپایی سفره‌های هفت سین بر مزار شهیدشان و حضور مردم در کنار آنها صحنه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از همه مردم شهیدپرور خواست تا در جهت تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدا و در جوار شهیدان آغاز کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =