وقتی سخنگوی فولاد به گرشاسبی می‌گوید حمید!

احترام به بزرگتر در فوتبال یک چیز جا افتاده است اما ظاهرا سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان با چهره‌های فوتبالی خودمانی‌تر از هرکس دیگری است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبالی‌ها همیشه احترام بزرگتر خود را نگه می‌دارند. هنوز پرسپولیسی‌های قدیمی به علی پروین می‌گویند علی آقا. هنوز بازیکنان سابق تیم‌ملی به علی دایی می‌گویند آقای دایی یا علی آقا. مرحوم منصور پورحیدری یا ناصر حجازی تا زنده بودند فقط منصور خان و ناصرخان خطاب می شدند.

احترام به بزرگتر در فوتبال یک چیز جا افتاده است اما ظاهرا سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان با چهره‌های فوتبالی خودمانی‌تر از هرکس دیگری است!

او دوشنبه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان و پرسپولیس را با 66 سال سن «حمید» خطاب کرد و گفت: «حمید هم برای باشگاه زحمت کشید!» مرادی در ادامه جواد نکونام را هم «جواد» خطاب کرد. او دو هفته قبل نیز در برنامه فوتبال برتر بارها و بارها از اسم کوچک نکونام استفاده کرد که محمد حسین میثاقی چند بار در بین حرف هایش گفت: «آقای نکونام» یا «آقا جواد» که مرادی دوباره حرف های خود را تکرار کرد!

مرادی که مسئول میهمانسرای کارکنان فولاد در شهرک فولاد خوزستان است، به تازگی سخنگوی این باشگاه شده و اولین حضور در فوتبال را تجربه می‌کند. البته به گفته مسئولان فولاد او هنوز حکمی دریافت نکرده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1738742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم GB ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    کلا یه سری هستند به تقلید از خارجی ها که مثلا یه پسر 8 ساله به یه پیرمرد 85 ساله میگه : سلام جک !! فکر می کنن اگه این احترام ها رو بردارند زودتر خارجی میشن