فارس نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اتهام افکنی جریان انحرافی علیه رسانه‌های افشاکننده اختلاس سه هزار میلیاردی بر خلاف گفتمان دولت است، گفت: دولت بدون سند و مدرک علیه دستگاه قضایی و نمایندگان مردم اتهام افکنی نکند.

 جواد جهانگیرزاده با بیان اینکه اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در دولتی که با شعار مبازه با مفاسد اقتصادی روی کار آمده جای تاسف دارد، افزود: دولت باید پاسخ دهد که چه طور می‌شود اختلاس در حوزه دولت انجام می‌شود و سپس آقای رئیس جمهور به قوه قضائیه و مجلس اتهام می‌زند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه عزمی جدی برای برخورد با عاملان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی دارد،گفت: اینکه آقای رئیس جمهور می‌گوید اگر در قوه قضائیه و یا مجلس کسی متهم به اختلاس است با او هم برخورد شود جای تامل دارد چرا که قوه قضائیه نگهبان منافع ملی است و چه طور می‌توان گفت که قوه قضائیه هم در این اختلاس متهم است.

جهانگیرزاده با بیان اینکه اتهام افکنی به مجلس و قوه قضائیه هیچ کمکی به حل مسئله نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر دولت محترم سندی مبنی بر دخالت نمایندگان مجلس و اعضای قوه قضائیه در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی دخالت دارد بهتر است آن را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد نه اینکه بدون هیچ سند و مدرکی نمایندگان مردم و یا دستگاه قضایی را متهم کند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =