در این پرونده هفت بانک دخیل هستند،باید فضای کشور را باید آرام کنیم تا نقش همه بانکها در این ماجرا روشن شود.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سوء استفاده مالی انجام شده از شبکه بانکی گفت: اتفاقی که امروزه شاهد آن هستیم ناشی از ضعف سیستم نظارتی بانک مرکزی است ولی در شرایط کنونی فضای جامعه نیازمند آرامش است و در این زمینه باید بررسی شود تا اگر قصوری صورت گرفته از سوی قوه قضاییه با آن برخورد شود. دامن زدن به مباحث، باعث می شود تا گروهی از آب گل آلود ماهی بگیرند.
وی افزود: در این پرونده هفت بانک دخیل هستند و تنها بانک صادرات ایران نبوده است کما اینکه با بررسی و مطالعه دقیق ممکن است مقصران اصلی در بانکهای دیگر باشند. ولی در هر صورت فضای کشور را باید آرام کنیم تا نقش همه بانکها در این ماجرا روشن شود.
نماینده شیراز تأکید کرد: در این پرونده همه بانک ها مقصرند که در این خصوص باید دیگر بانکها نیز تاوان آن را بدهند، شاید کمترین تقصیر در این قضیه متوجه بانک صادرات باشد.اتفاقی که افتاده مثل این است که فردی از اسناد پلیس مانند گذرنامه و ... را جعل کرده باشد ولی در هر صورت باید بانکهای دیگر نیز در زمان پرداخت وجه، استعلامات و کنترل های لازم را انجام می دادند.

/39/222

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =