راه‌های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاونت قضایی قوه قضائیه راه‌های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان را معرفی کرد.

در پی دستور رئیس قوه قضائیه به معاونت قضایی که با همکاری مرکز رسانه قوه قضاییه و سایر بخش‌های ذیربط زمینه‌ای را فراهم آورد تا محکومان، زندانیان و خانواده‌های آن‌ها سوالات خود را در باب عفو اخیر مطرح کنند؛ در کمتر از سه ساعت از صدور این دستور راه‌های تماس و پیگیری این مهم اعلام شد.

بنابر این گزارش؛ مطابق اعلام معاونت قضایی قوه قضائیه شماره‌های تماس ۶۶۴۰۶۲۶۸ و ۶۶۴۰۴۲۱۳ برای ارتباط تلفنی با کارشناسان امر در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که افرادی امکان تماس تلفنی ندارند می‌توانند با ارسال نامه به اداره کل عفو و بخشودگی معاونت قضایی واقع در تهران – خیابان ولیعصر (عج) – بالاتر از تقاطع امام خمینی (ره) – نرسیده به کلانتری جامی – پلاک ۱۷ موضوع خود را استعلام کنند.

گفتنی است افراد چه از طریق تماس تلفنی و یا ارسال نامه درصدد استعلام وضعیت پرونده قضایی هستند باید مشخصات فرد و جزئیات محکومیت پرونده را ذکر یا ارسال نمایند. امروز دوشنبه (۱ اسفند) رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه خطاب به مسئولان ذیربط قضایی تاکید کرد: در مجموع، روند عفوها را به گونه‌ای پیش ببرید که تا نیمه شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة‌الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) همه آن‌هایی که مشمول این عفو می‌شوند، تعیین تکلیف شده باشند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند، اما به پرونده آن‌ها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای اعلام کرد / «شرط عفو» زندانیان دارای شاکی خصوصی

آزادی متهمان و محکومان مشمول عفو گسترده اخیر تا پایان بهمن ماه

۹ شرط عفو متهمان و محکومان / معاون قوه قضاییه: متهمان یا محکومان اگر اظهار ندامت نکنند و تعهد کتبی ندهند، عفو نمی‌شوند

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1733826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =