مهر نوشت:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: هر دسته اعم از داخلی یا خارجی که در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی دخالت داشتند، باید شناسایی و به مردم معرفی شوند.

کاظم جلالی درباره پیگیری پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانکی گفت: مجلس شورای اسلامی در حال حاضر تعطیل است اما بسیاری از نمایندگان در رابطه با این اتفاق گفت وگوهایی را با مسئولان کشور داشته اند.   وی افزود: بنده نیز با مدیر عامل بانک صادرات صحبت هایی را انجام داده ام، طبیعتاً مجلس این موضوع را با جدیت بیشتری در قالب جلسه علنی یا غیر علنی پیگیری می کند. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی اراده جمعی مجلس شورای اسلامی محقق می شود که جلسات آغاز شده است و موضوع به عنوان یکی از مباحث اصلی دنبال شود.   جلالی با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه درباره اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی صبحت می کنند، گفت: سیستم بانکی باید از حیثیت خودش دفاع کند اما دفاعی منطقی. این موضوع به جامعه منتقل شده و نیاز است با شفافیت پاسخگو باشند.   این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده به دنبال مشروعیت زدایی هستند، اظهار داشت: باید با درایت، صداقت و شفافیت با پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی برخورد کنیم.  وی در ادامه خواستار معرفی مقصران به مردم شد و گفت: آنها باید به جزای اعمالشان برسند.   سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از این بابت که در میان مردم بی‌اعتمادی ایجاد کرده است، یک جنایت محسوب می شود.
  جلالی تصریح کرد: افرادی که ابزار و بهانه ها را دست دشمن می دهند تا مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کند، جنایت کار هستند و باید مانند جنایت کارها با آنها برخورد کرد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    په نه په!!! دو سه تا کارخونه دیگه م بنامشون کنیم که یکهو دلگیر نشن.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    خداکند ماستمالی نشه و آخرش نگید کار عوامل صهیونیست و آمریکا بوده
  • مملكت گل و بلبل IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    يعني خارجي ها ميتونن بيان وسط ما و سه ميليارد دلار اختلاص كنن ، تازه اونم ما كه مستقل ترين و استكبار ستيز ترين و كاردرست ترين مملكت دنياييم و به بقيه هم ميگيم بيان شبيه ما بشن؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    اقای جلالی شما با متهم ردیف اول چه صحبتی داشتی بانی این قضیه همین بانکه یعنی ایشان را از حالا بیرون گذاشتی دستمریزاد بابا
  • بدون نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    این یکی را دیگر نمیتوانید به گردن امریکا واسراییل بیندازید
  • احمد DE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    در این پرونده هر کس فرافکنی خون خیانتی کرده به خون شهدا، با این نامه ها دولت در این اختلاس سهیم است
  • بدون نام IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    حداقل 30 تا 40 نفر بوده اند هر کدام در محله ایی که زندگی می کردند اعدام کنید.