نیابت از دولت دارد؟ / «نه» روزنامه «کیهان» به اعلام آمادگی روحانی برای کمک به رئیسی

روزنامه کیهان به پیشنهاد اخیر روحانی، رئیس جمهور سابق که اعلام آمادگی کرده او و دولتمردانش نظراتشان را به دولت رییسی ارائه دهند، واکنش منفی نشان داد.

  • در دورانی که زمان زیادی از عصر دولت‌های یازدهم و دوازدهم سپری نشده است، اظهارات عجیبی از سوی دولتمردان سابق مطرح می‌شود. گویی جای قاضی و متهم عوض شده است و کسانی که باید پاسخگوی عملکرد خود در دهه گذشته باشند، حال چهره مصلحت‌اندیشانه به خود گرفته و بسان یک حکیم حاذق و خیرخواه‌، برای حل مشکلات کشور نسخه تجویز می‌کنند! ۸ سال از دهه ۹۰‌، زیر سایه دولتی سپری شد که از قضا با شعار حل مشکلات اقتصادی رای مردم را جلب کرده بود و قرار بود با «تدبیر»‌، زخم‌های اقتصاد کشور را درمان و «امید» را به جامعه بازگرداند. اما پس از پایان دولت مدعی اعتدال، حال اقتصاد کشور وخیم‌تر از هر زمان دیگر بود. به‌گونه‌ای که برخی صاحب‌نظران، دهه ۹۰ را سیاه‌ترین دهه اقتصادی کشور می‌نامند.

  • عجیب این‌جاست که مسئولان دیروز، به جای پاسخگویی و عذرخواهی از ملت، چنان اظهارنظر می‌کنند که گویی نه‌تنها در اداره کشور موفق بوده‌اند، بلکه دولت کنونی نیز محتاج راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های آنهاست و در غیر این ‌صورت هرگز موفق نخواهد بود!

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1732021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =