ایرنا نوشت:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: گروهک‌های تروریستی مستقر در منطقه شمال غرب کشور می‌توانند با زمین گذاشتن سلاح ها در پناه رافت نظام اسلامی قرار بگیرند. 

سردار حسین سلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: حاصل حضور یک جانبه و مداخلات آمریکا در منطقه ایجاد ناامنی و آلودگی‌های امنیتی در کشورهای منطقه است. آمریکا تلاش می‌کند تا ناکامی‌های امنیتی خود را با انتقال امواج ناامنی به مناطق همجوار عراق و افغانستان جبران کند و در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

گزیده سخنان وی به قرار زیر است:

  • نیروی زمینی سپاه برای برخورد با عوامل ناامن سازی که با سرمایه گذاری آمریکا ایجاد شده است در ارتفاعات شمال غرب کشور وارد عمل شده است. پیام این عملیات به دشمنان این است که ایران حضور هیچ گروه تروریستی که مسوول استراتژی‌های آمریکاست را تحمل نکرده و با آن با قاطعیت برخورد می‌کند.
  • به گروه‌های تروریستی هشدار می‌دهیم که یا از مناطق مرزی به اندازه کافی دور شوند یا این که منتظر حملات قاطعانه سپاه باشند. در برقراری امنیت در همه مناطق مرزی قاطع و مصمم هستیم و تا برقراری کامل امنیت و بیرون راندن تروریست‌ها عملیات نظامی ادامه می‌یابد.
  • نیروهای مسلح ما تواناتر و مجهزتر از گذشته این آمادگی را دارند که هر فتنه‌ای را در هر مقیاسی خنثی و امنیت ملی کشور را تامین کنند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =