نخستین و مدرن ترین کتابشهر البرز در مساحت 170 متر مربع شامل انواع ‌محصولات فرهنگی صوتی و تصویری، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، وسایل کمک‌آموزشی، لوازم التحریر و اسباب بازی افتتاح می شود.

به گزارش خبرآنلاین، نخستین و مدرن ترین کتابشهر البرز و چهل و یکمین فروشگاه کتاب موسسه کتابشهر ایران مجهز به جدیدترین امکانات، تا پایان شهریور با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی گشایش می یابد. این فروشگاه با 170 متر مربع مساحت توسط موسسه کتابشهر ایران در گلشهر کرج خریداری و راه‌اندازی شده است.

این مرکز یک محفل فرهنگی است که به انواع امکانات پیشرفته کتاب فروشی‌های روز دنیا همچون اتاق مطالعه، میز نقاشی و بازی‌های فکری برای کودکان تجهیز شده و مراجعه‌کنندگان می‌توانند از طریق رایانه‌هایی که در این فروشگاه نصب شده،اطلاعات موجود درباره اقلام فروشگاه را جست‌وجو کنند.

در این مرکز در کنار عرضه هزاران عنوان کتاب، انواع ‌محصولات فرهنگی صوتی و تصویری، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، وسایل کمک‌آموزشی، لوازم التحریر، اسباب بازی و ... با هدف تامین نیازهای فکری و ترویج فرهنگ کتابخوانی در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

نخستین و مدرن ترین کتابشهر البرز

گفته می شود احداث کتابشهر در مرکز استان‌های کرمانشاه، فارس، ایلام، خوزستان، قم، اردبیل، آذربایجان غربی، اصفهان، گلستان، مرکزی و همدان در دستور کار این موسسه است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 0
    رپرتاژ آگهی!!!!!!!!