سر منشا اکثر مشکلات عدم وجود رویکرد معلمانه است و تربیت معلم کلید اصلی حل کردن تمام مشکلات آموزش و پرورش است .

مهندس فرشیدی که در حال حاضر مهمان کافه خبر است می گوید از اشکالاتی که در آموزش و پرورش در این سی سال داشته اییم این بوده است که رویکرد آموزش و پرورشی نبوده و تا حدودی سیاسی بوده یعنی مدیریت سیاسیون به آموزش و پرورش بیشتر از معلمین بوده است.در صورتی که انتظار این است که همانطور که وزارت بهداشت را پزشکان اداره می کنند وزارت آموزش و پرورش را هم معلمین اداره کنند ،او می گوید البته منظور رویکرد انقلابی و اسلامی نیست رویکرد گروهی سیاسی است.

و ادامه می دهد سر منشا اکثر مشکلات عدم وجود رویکرد معلمانه است و تربیت معلم کلید اصلی حل کردن تمام مشکلات آموزش و پرورش است .

 4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 0
    متاسفم که برای مصاحبه سراغ فردی رفته اید که خود از تخریب کنندگان اموزش و پرورش است.ضمنا من خودم از کادر تربیت معلم هستم و به عینه می بینم که تربیت معلم محل تجمع عده ای ورشکسته سیاسی شده و اصلا باید ان را جمع کرد تا افکار فسیلی هم جمع شود
  • آیت اللهی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 0
    ایشان آیاقبول دارند که رویکرد خودشان هم سیاسی بوده یاخیر؟
  • م IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 0
    جناب آقای فرشیدی باسلام واحترام وتقدیر وتشکر از زحمات ارزشمندتان در دوران تصدی وزارت آموزش وپرورش ،متاسفان اکنون آموزش وپرورش به لبه پرتگاه وبه قول برخی در قعر پرتگاه فرود نابجا دارد وضعیت بسیار خوب مراکز تربیت معلم وآموزشکده های فنی وحرفه ای در قالب نام مبارک مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) امروز ویرانه ای در تربیت معلم و خروج ناجور آموزشکده ها با آن همه پتانسیل به وزارت علوم ، حتی طرح حرم نبوی را کنار زدند ،
  • قاسم IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    با توجه به اينكه دانشگا ههاي زيادي در كشور هست كه مي توانند معلم تربيت كنند ديگر لزومي ندارد كه اين وظيفه به آموزش وپرورش داده شود بگذاريد بودجه آموزش و پرورش صرف تعليمات ابتدايي و متوسطه شود برنامه ريزان آموزش و پرورش كه اكثرا فوق ليسانس يا دكترا دارند تدريس در دبستان يا راهنمايي يا دبيرستان را كسر شان خود مي دانند ودر نتيجه اين فريادها براي ايجاد موقعيت شغلي خودشان است كه استاد دانشگاه باشند و الا دانشگاههاي كشور بهتر از آنها مي توانند معلم تربيت كنند