۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۴

العالم نوشت:

روزنامه " مرآة البحرین " از تلاش آل خلیفه برای فرار از بحران و ساکت کردن اعتراضات مردمی از طریق برکنار کردن نخست وزیر خود خبر داد.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه  از تلاش های آل خلیفه برای برکناری " خلیفه بن سلمان " نخست وزیر بحرین از سمت خود خبر داد.

بنا به اعلام این منابع، خاندان حاکم در بحرین تصمیم دارد که ارتشبد "خلیفه بن حمد آل خلیفه " را به عنوان جانشین خلیفه بن سلمان به نخست وزیری منصوب کند.

منابع نزدیک به دربار آل خلیفه در بحرین اعلام کرد که ارتشبد خلیفه بن احمد آل خلیفه فرمانده ارتش در مسیر تصاحب سمت نخست وزیری تا یک سال آینده پیش می رود.

منابع یاد شده افزودند: "خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر دربار اقداماتی را برای انتصاب برادرش ارتشبد خلیفه بن احمد به نخست وزیری بعد از برکناری آرام خلیفه بن سلمان  نخست وزیر فعلی انجام داده است.

روزنامه مرآة البحرین نوشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل حلقه گرفتن زمام امور از سوی تندروها، انتظار می رود که "ناصر بن حمد آل خلیفه" به جای ارتشبد خلیفه بن حمد آل خلیفه به عنوان فرمانده ارتش انتخاب شود.

ناصر بن حمد آل خلیفه در مقابله با اعتراض های مسالمت آمیز مردمی که ماه فوریه از میدان "اللؤلؤة" شهر منامه به منظور درخواست جهت برکناری خاندان حاکم از قدرت آغاز شد، موضع تندی اتخاذ کرد.26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =