فارس نوشت:

شورای عالی نظامی مصر تحت فشار رژیم صهیونیستی و آمریکا تظاهرات‌کنندگانی که در حوادث تصرف سفارت اسرائیل دست داشتند را محاکمه می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری الفجر، تحت فشار رژیم صهیونیستی و آمریکا و تماس‌های مکرر و فوری مقامات تل‌آویو و کاخ سفید با همتایان خود در مصر جهت تامین امنیت سفارت اسرائیل در قاهره، شورای عالی نظامی مصر اعلام کرد، تظاهرات‌کنندگانی را که در حوادث تصرف سفارت اسرائیل دست داشتند، فورا محاکمه خواهد کرد.
 
شورای عالی نظامی مصر با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که تمام کسانی را که در حوادث تصرف سفارت اسرائیل و مرکز امنیت جیزه دست داشتند، به اتهام وارد آوردن زیان و ضرر به اموال عمومی و تصرف مراکز و ساختمان‌های خارجی و ایجاد رعب و وحشت فورا محاکمه نظامی خواهد کرد.

هم اکنون نیروهای امنیتی مصر با استفاده از گاز اشک‌آور درصدد متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از مقابل سفارت اسرائیل و بازداشت کسانی هستند که در حوادث تصرف سفارت اسرائیل دست داشتند.

یک منبع امنیتی اعلام کرد، تعداد شرکت‌کنندگان در حادثه تصرف سفارت اسرائیل در قاهره 500 نفر هستند که نیروهای امنیتی مصر درصدد بازداشت آنها می‌باشند.

دستور بازداشت این افراد درحالی توسط شورای عالی نظامی صورت مصر می‌گیرد که ملت مصر آنها را "قهرمان" نامیده‌اند.26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    اگه بریزن و سفارت کشورهای دیگه رو هم بگیرن (شکر خدا ما تو مصر سفارت نداریم) همین جوری و با همین ادبیات خبر می نویسید؟ کمی هم انصاف به خدا خوبه
  • بدون نام DE ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    این شورای نظامی حقوق بگیر ازآمریکاتا آنجا که بتواند تلاش خواهد کرد تا منافع غرب را تامین کند و بهر قیمت حکومت را از دست ندهد . سالهاست که رژیم جنایت کار مبارک در تمامی جنایات غرب در خاورمیانه دست داشته است و این ارتش شبه فاشیستی را تا بدندان مسلح کرده و به جان مردم مصر و منطقه انداخته بود .
  • آرش IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    عزیزم شما انصاف داشته باش برا چی سفارتای دیگرو بگیرند این چند سفارت عربستان امریکا فرانسه پدر این مردمو در آوردن کاش تو مصر زندگی می کردی می فهمیدی چی می گم
  • علی پروین( چاپ لطفا) IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    آقای بدون نام مگه همین ارتش نبود که طی خیزش مردم مصر حاضر نشد روبه روی مردم بایسته و عامل اصلی عقب نشینی مبارک نشد؟و لقب ارتش مردمی خاورمیانه رو یدک نکشید؟پس چطور شده حالا که میخواد حاکمیت قانون رو اعمال کنه و از شورش و اوباش گری و انقلابی گری افراطی توسط سلفی ها و مفتیها و بیگ برادرهای تند رو و تصرف کشور بدست اونا جلوگیری کنه شدن ایادی غرب و شرق و امریکا و شوروی جنایتکار؟
  • بدون نام IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    0 0
    زمانه عوض شده دنیا جور دیگه ای به مسیله نگاه میکنه