۰ نفر
۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰

برخی از شعب بانک‌ها در حالی که هنوز زمان رسمی ثبت نام عمره مفرده آغاز نشده است، اقدام به دریافت وجه از مردم کرده که این امر تخلف محسوب می‌شود.

 با توافق انجام شده میان بانک های ملی و ملت و سازمان حج و زیارت، تمامی متقاضیان ثبت نام دور جدید سفر عمره مفرده می توانند از 24 شهریور ماه به مدت حداقل یک ماه اقدام به ثبت نام کنند.

'علی لیالی' رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مردم برای ثبت نام به بانکها هجوم نیاورند، چرا که مهلت ثبت نام یکماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بعد از پایان ثبت نام نحوه اولویت اعزام زائرین بیت الله الحرام که بر اساس قرعه کشی یا اولویت ثبت نام خواهد بود، از طریق رسانه ها اعلام می شود.

برخی از شعب بانک‌ها در حالی که هنوز زمان رسمی ثبت نام عمره مفرده آغاز نشده است، اقدام به دریافت وجه از مردم کرده که این امر تخلف محسوب می‌شود.

بر این اساس، سازمان حج و زیارت، ودیعه ثبت نام را برای افراد بالای 10 سال، 8 میلیون ریال و برای افراد زیر 10 سال، 6 میلیون ریال تعیین کرده است.

در عین حال، بانک ملت با هدف تسریع در ثبت نام از متقاضیان اعزام به خانه خدا، سه شیوه مراجعه حضوری به شعب، ثبت نام اینترنتی با استفاده از کارت های عضو شتاب و ثبت نام تلفنی را طراحی کرده است.

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و ورود به قسمت مربوط به ثبت نام اینترنتی، به انجام عملیات ثبت نام و اخذ شماره ثبت نام خود اقدام و در زمان مناسب با مراجعه به هریک از شعب بانک، مستندات مربوط را تکمیل کنند.

در این شکل از ثبت نام، متقاضی هیچ گونه الزامی به داشتن حساب نزد بانک ملت ندارد و صرفا با استفاده از کارت های عضو شتاب قادر به ثبت نام و پرداخت مبلغ مربوط خواهد بود که برای این منظور آگاهی از رمز دوم کارت بانکی و پارامترCVV2 کارت ضروری است.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، ثبت نام شدگان از سال 1393 به سفر عمره مفرده اعزام خواهند شد.

 4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تنها IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    0 0
    خدایا کمکم کن